G GCE #1 Medlem · 5 inlägg måndag 18:52 GCE Medlem 5 inlägg måndag 18:52 #1 Någon som har/har haft problem med bänkskiva? Vi satte in ett helt nytt kök från Epoq i juni och nu ser bänkskivan ut så här???? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #bänkskiva #bänkskivor #epoq #kök
Någon som har/har haft problem med bänkskiva? Vi satte in ett helt nytt kök från Epoq i juni och nu ser bänkskivan ut så här????
J J-banan #2 Medlem · 290 inlägg måndag 19:40 J-banan Medlem 290 inlägg måndag 19:40 #2 G GCE skrev: Någon som har/har haft problem med bänkskiva? Vi satte in ett helt nytt kök från Epoq i juni och nu ser bänkskivan ut så här???? Sväller upp när det blir blött, precis vid diskhoet
G GCE skrev: Någon som har/har haft problem med bänkskiva? Vi satte in ett helt nytt kök från Epoq i juni och nu ser bänkskivan ut så här???? Sväller upp när det blir blött, precis vid diskhoet
G GCE #3 Medlem · 5 inlägg måndag 19:46 GCE Medlem 5 inlägg måndag 19:46 #3 J J-banan skrev: Sväller upp när det blir blött, precis vid diskhoet Ok på vår är det inte vid diskhon utan på ytterkanten
J J-banan skrev: Sväller upp när det blir blött, precis vid diskhoet Ok på vår är det inte vid diskhon utan på ytterkanten
J J-banan #4 Medlem · 290 inlägg måndag 19:55 J-banan Medlem 290 inlägg måndag 19:55 #4 G GCE skrev: Ok på vår är det inte vid diskhon utan på ytterkanten Sitter en list på kanten, när det samlas vatten där så kryper det ned till spånet och det sväller upp, samma hänt hemma hos mig
G GCE skrev: Ok på vår är det inte vid diskhon utan på ytterkanten Sitter en list på kanten, när det samlas vatten där så kryper det ned till spånet och det sväller upp, samma hänt hemma hos mig
G GCE #5 Medlem · 5 inlägg måndag 20:46 GCE Medlem 5 inlägg måndag 20:46 #5 J J-banan skrev: Sitter en list på kanten, när det samlas vatten där så kryper det ned till spånet och det sväller upp, samma hänt hemma hos mig Ok gjorde ni en reklamation på det?
J J-banan skrev: Sitter en list på kanten, när det samlas vatten där så kryper det ned till spånet och det sväller upp, samma hänt hemma hos mig Ok gjorde ni en reklamation på det?
J J-banan #6 Medlem · 290 inlägg igår 07:27 J-banan Medlem 290 inlägg igår 07:27 #6 G GCE skrev: Ok gjorde ni en reklamation på det? Nej den är rätt så gammal
G GCE #7 Medlem · 5 inlägg igår 07:28 GCE Medlem 5 inlägg igår 07:28 #7 J J-banan skrev: Nej den är rätt så gammal Jag förstår då är det ändå mer acceptabelt vår är sedan i juni…
J J-banan skrev: Nej den är rätt så gammal Jag förstår då är det ändå mer acceptabelt vår är sedan i juni…
J J-banan #8 Medlem · 290 inlägg igår 07:46 J-banan Medlem 290 inlägg igår 07:46 #8 G GCE skrev: Jag förstår då är det ändå mer acceptabelt vår är sedan i juni… Reklamera den, listen på långsidan är fabriks monterad så det är inget ni har kunnat rå för att den inte håller tätt
G GCE skrev: Jag förstår då är det ändå mer acceptabelt vår är sedan i juni… Reklamera den, listen på långsidan är fabriks monterad så det är inget ni har kunnat rå för att den inte håller tätt