814 läst · 4 svar
814 läst
4 svar
Enhetliga fronter med lådor?
Vet inte riktigt hur jag ska förklara detta så min fundering framgår tydligt.
Jag har köpt Ikeas köksstommar. Kommer ev att göra egna fronter om lösning inte finns på annat ställe. Men jag skulle vilja ha enhetliga hela fronter. Som en skåplucka fast att nedersta lådan följer med ut, sedan 'innelådor' ovanför. Vet någon om detta går? Förstår att det blir en del brytkraft i nedersta lådan som ska hålla uppe en stor lucka, men borde gå att förstärka på något sätt tänker jag.
Någon som har erfarenhet av att göra på detta sätt?
Isf. Tacksam för svar!
Trevlig helg!
Jag har köpt Ikeas köksstommar. Kommer ev att göra egna fronter om lösning inte finns på annat ställe. Men jag skulle vilja ha enhetliga hela fronter. Som en skåplucka fast att nedersta lådan följer med ut, sedan 'innelådor' ovanför. Vet någon om detta går? Förstår att det blir en del brytkraft i nedersta lådan som ska hålla uppe en stor lucka, men borde gå att förstärka på något sätt tänker jag.
Isf. Tacksam för svar!
Trevlig helg!
Det går väl att göra met Ikeas kök eller missförstår jag nåt? Innerlådor finns ju och luckor finns, möjligtvis att det inte finns luckor avsedda för just detta och att du så fall måste borra hålen för fästena själv.
Men som sagt jag kan ha missförstått vad du vill göra.
Men som sagt jag kan ha missförstått vad du vill göra.
Påminnande om diskbänksskåp alltså? Kopiera den lösningen.M Mr. Sundqvist skrev:Vet inte riktigt hur jag ska förklara detta så min fundering framgår tydligt.
Isf. Tacksam för svar!
Trevlig helg!
https://www.ikea.com/se/sv/p/metod-bnksk-f-bredsjoen-diskb-1-frnt-2-ld-vit-veddinge-vit-s19287969/
Tack för svar.
Ja. Den lösningen som du visar Kane. Dock till 80skåp samt hela vägen upp..
Ja. Den lösningen som du visar Kane. Dock till 80skåp samt hela vägen upp..