407 läst · 4 svar
407 läst
4 svar
Elvita kyl och frys
Hej. Tänkte höra om nån här har erfarenhet av Elvita kyl & frysskåp, dom här stora silver färgade, om dom låter nåt mycket ?
Står två såna ovanför ett tänkt sovrum, och funderar om dom kommer att höras? 🙄 Dom är inte i drift nu för huset är till salu och jag är en spekulant, så jag kan inte bilda mig nån uppfattning egentligen. Står "ljudnivå 40 dBa" på dessa. Jag vet andra modeller kan brumma på bra, men Elvita har jag ingen erfarenhet av.😀 Någon som vet mer ?
Står två såna ovanför ett tänkt sovrum, och funderar om dom kommer att höras? 🙄 Dom är inte i drift nu för huset är till salu och jag är en spekulant, så jag kan inte bilda mig nån uppfattning egentligen. Står "ljudnivå 40 dBa" på dessa. Jag vet andra modeller kan brumma på bra, men Elvita har jag ingen erfarenhet av.😀 Någon som vet mer ?
Redigerat:
kinesiskWerner Wogel skrev:Hej. Tänkte höra om nån här har erfarenhet av Elvita kyl & frysskåp, dom här stora silver färgade, om dom låter nåt mycket ?
inge reparationer finns i europa
produkten byts ut i sin helhet under garantin
skeva och otäta dörrar
blir helt kajko om man försöker hänga om
vänstersida måste stå fritt annars fungerar dom inte
mm
mm
Elvita ingår i Elon Group och är fackhandelskedjan Elons eget varumärke.returen skrev:
https://elvita.se/support
Liknande trådar
-
Äldre kylskåp/frys Husqvarna Electrolux- modell QT4209RW
Vitvaror -
Behöver tips på kyl/frys - lite desperat.
Vitvaror -
Frysbox slutar inte att kyla, vad är felet?
Vitvaror -
Hur mycket är rimligt att betala vid ersättning av likvärdig kyl/frys?
Bostadsrätt -
Byta ut ett inbyggt (integrerat) kyl/frys-kombiskåp
Vitvaror