325 läst · 2 svar
325 läst
2 svar
Elajo/Schneider Renova grå - vita
Hej
Sista utposten och möjligheten…
Byggde nytt hus i gammal stil 2003-4 och installerade då de relativt nya Renova serien i grått och vitt. Numera verkar de endast finns i vitt eller svart. Plasten och vissa delar i den första serien verkar nu ha delvis nått sin livslängd, speciellt dimmerratt samt vissa uttag.
Så till min fråga: kan det möjligtvis vara så att någon har några reservdelar, brytare eller uttag liggande? Obs! Grå- vita.
Mvh
Christer Stålgren
Sista utposten och möjligheten…
Byggde nytt hus i gammal stil 2003-4 och installerade då de relativt nya Renova serien i grått och vitt. Numera verkar de endast finns i vitt eller svart. Plasten och vissa delar i den första serien verkar nu ha delvis nått sin livslängd, speciellt dimmerratt samt vissa uttag.
Så till min fråga: kan det möjligtvis vara så att någon har några reservdelar, brytare eller uttag liggande? Obs! Grå- vita.
Mvh
Christer Stålgren
Har både brytare och uttag i grå/vit. Hur många uttag samt vad för brytare och hur många behöver du?
Hej
Otroligt vilket snabbt svar!! Jag är tyvärr på tjänsteresa och är tillbaka hemma i morgon. Skall se över vad jag behöver! Vad har du egentligen? Eventuellt även dimmerratt, jordade lamputtag(de små)Och återkommer snarast. Med vänlig hälsning, Christer Stålgren
Otroligt vilket snabbt svar!! Jag är tyvärr på tjänsteresa och är tillbaka hemma i morgon. Skall se över vad jag behöver! Vad har du egentligen? Eventuellt även dimmerratt, jordade lamputtag(de små)Och återkommer snarast. Med vänlig hälsning, Christer Stålgren
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Hur ska jag koppla gammal Elko-dubbeltrapp till ny Schneider renova?
El -
Schneider Renovas jordkabel
El -
Förbannat trångt i Schneider Renova strömställare, eller kopplar jag galet?
El -
Schneider Renova levererar i olika förpackningar
Belysning -
Schneider Renova Datauttag = Ingen CAT8?
Internet - Fiber, Bredband, ADSL, 3G/4G