Satt och tittade på Kanal5's "Till Salu" igår. Fastnade för en klocka de hade på väggen. Är 100 på att jag sett den på någon nätbutik innan men kommer inte ihåg vart. Tittar man på deras hemsida så står det "Klocka - Lagerhaus", men går jag in på Lagerhaus hemsida hittar jag i alla fall ingen.

Ritade en bild på hur klockan i stort sett såg ut. Någon som vet vad klockan heter och vart jag kan hitta den?

Tack!
 
  • Klocka.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
gå in på deras hemsida på nätet, jag tror att de har kompletta inköpslistor där från programmet
 
vatten skrev:
gå in på deras hemsida på nätet, jag tror att de har kompletta inköpslistor där från programmet
Har gjort det men inte blivit klokare av det. Det står på hemsidan "Klocka - Lagerhaus". Hittar inga klockor på Lagerhaus och jag vet inte heller om det är exakt just den klockan som menas.
 
Nej på deras hemsida finns den inte med, lagerhaus har ju inte alls mycket med på den, men jag har sett klockan i en lagerhaus-butik, kommer tyvärr inte ihåg vad den kostade...
 
Hej

Jag har sett den på Lagerhaus i sommras fanns i vitt och svart. Tänkte köpa den har för mig att den kostade 199kr

/Carola
 
Problemet är löst. Klockan finns på Lagerhaus och heter STAR (art nr 106585). Kostar 199 kr.
Tack för all hjälp.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.