Hej på er.

Jag vill i denna tråd efterlysa på forumet om någon till största osannolikhet skulle veta eller rent utav ha några av denna kakelplatta hemma.

Har 2st trasiga några meter ifrån närmsta vatten "källa" som är spruckna (borrade i)

Har kollat med fack folk och det ska vara ok att raspa bort fogen och ersätta dessa då det ej är i "våtrumsområde"

Inboxa eller skriv här, betalar och kan hämta upp om det behövs.

PS: Återkommer med måtten.

Mvh

Ljus kakelplatta med marmormönster och synliga fogar, sökes för att ersätta skadade plattor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Redigerat:
Det där är väl en kakelplatta, inte klinker?
Storlek 15 x 20?
Tror det kan bli oerhört svårt att hitta denna tyvär, har du kollat med lokala kakelbutiker.

Jörgen Ö skrev:
Det där är väl en kakelplatta, inte klinker?
Storlek 15 x 20?
Tror det kan bli oerhört svårt att hitta denna tyvär, har du kollat med lokala kakelbutiker.
Aja haha uppdaterad.
Det skrev jag ju iofs men att kolla på ett forum kan ju göra mirakel, vem vet :)
Några de skulle kolla runt lite också.

Måste ju va 30 år sen den plattan va populär, är ju mer troligt att Jesus uppenbarar sig i ditt badrum än den plattan.

• Gilla
tank77
  • Laddar…
Ja i alla fall 15-20 år sen :)

Jag har några som är väldigt lika, 20x25.
Kvadratisk platta med marmormönster och en reflekterande ljuskälla i mitten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Stefan N skrev:
Måste ju va 30 år sen den plattan va populär, är ju mer troligt att Jesus uppenbarar sig i ditt badrum än den plattan.
Haha kan så vara men så gammalt är det inte. Sen är ju detta en platta som liknar marmor. Och den senaste trenden om man kollar inredningstidningar är ju just marmor. Snyggt eller ej får var och en bedöma. Jag gillar det inte. Men vi ska sälja och jag vill fixa till detta innan försäljning. Just detta badrum har vi inte gjort något med och det är från 2007. Så det borde gå att hitta fortfarande :)

Norra skrev:
Jag har några som är väldigt lika, 20x25.
[bild]
Men jäklar det är samma mått också :) hur många har du?

Jag köper gärna ett gäng för att kolla.

Kan du PM:a mig?

/Micke

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.