Hej!
Vi har idag en dubbel strömbrytare i badrummet. Ena knappen går till belysningen och den andra går till fläkten.
Min fråga är om det finns en sådan dubbel där ena knappen är timer och andra vanlig strömbrytare??
Vi har idag en dubbel strömbrytare i badrummet. Ena knappen går till belysningen och den andra går till fläkten.
Min fråga är om det finns en sådan dubbel där ena knappen är timer och andra vanlig strömbrytare??
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Moderator
· Stockholm
· 52 331 inlägg
Aldrig hört talas om en sådan. Men det går ju att lösa med ett separat tidrelä som får triggas av brytaren.
Men om syftet är att ordna timer till fläkten, så är det nog enklare att använda den timer som normalt finns inbyggd i badrumsfläkt.
Men om syftet är att ordna timer till fläkten, så är det nog enklare att använda den timer som normalt finns inbyggd i badrumsfläkt.
Produkter som diskuteras: "badrumsfläkt"
Badrumsfläktar
Bra ventilation behövs i badrum och våtrum för att slippa fuktskador, mögel och kallras. Badrumsfläktar drar effektivt ut den fuktiga och förbrukade luften ur ditt hem och håller husets våtutrymmen friska och fräscha.
Läs mer
Moderator
· Stockholm
· 52 331 inlägg
Jag tror att det blir både enklare, billigare och bättre funktion.
Produkter som diskuteras i tråden