K Klarsprak #1 Medlem · 4 inlägg 17 aug 21:41 Klarsprak Medlem 4 inlägg 17 aug 21:41 #1 Hej, Är nybörjare och ska fixa lite hos mina föräldrar. Vi ska måla om i källaren och byta ut lister till vita så att det blir ljusare. Vad heter ”listen” i detta ”valv”? Vad kan jag ersätta detta med? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej, Är nybörjare och ska fixa lite hos mina föräldrar. Vi ska måla om i källaren och byta ut lister till vita så att det blir ljusare. Vad heter ”listen” i detta ”valv”? Vad kan jag ersätta detta med?
Centano #2 Husägare · Västra Götaland · 1 306 inlägg 17 aug 22:07 Centano Husägare Västra Götaland 1 306 inlägg 17 aug 22:07 #2 Varför inte måla de befintliga listerna? Ser inte ut att vara något fel på dem.
K Klarsprak #3 Medlem · 4 inlägg 17 aug 22:15 Klarsprak Medlem 4 inlägg 17 aug 22:15 #3 Centano skrev: Varför inte måla de befintliga listerna? Ser inte ut att vara något fel på dem. Vi har tänkt ha släta lister.
Centano skrev: Varför inte måla de befintliga listerna? Ser inte ut att vara något fel på dem. Vi har tänkt ha släta lister.