Vi har rivit en vägg där det innan varit el.
Nu ser det ut som på bild och vi diskuterar hur vi ska dölja detta.
Jag ville vi skulle sätta en regel och bygga på med gips. Vet inte vad det heter. Men det funkar inte i köket då kyl o frys står där som står. Vi ska ha toppskåp där om några veckor.
Det andra förslaget är sätta en list. Men har sökt på Google och kan inte hitta någon bild på hur de skulle se ut. Om det blir bra.
Har ni några tips? Sider eller bilder att hänvisa till. Vi kan alltid göra det första jag skrev där det går men en annan lösning behövs i köket.
Hade även kunnat tänka mig att bygga en liten vägg vid kyl o frys på vänster sida och sen göra en utbyggnad med regel i taket. Men måste fortfarande dölja det som är i köket.
Nu ser det ut som på bild och vi diskuterar hur vi ska dölja detta.
Jag ville vi skulle sätta en regel och bygga på med gips. Vet inte vad det heter. Men det funkar inte i köket då kyl o frys står där som står. Vi ska ha toppskåp där om några veckor.
Det andra förslaget är sätta en list. Men har sökt på Google och kan inte hitta någon bild på hur de skulle se ut. Om det blir bra.
Har ni några tips? Sider eller bilder att hänvisa till. Vi kan alltid göra det första jag skrev där det går men en annan lösning behövs i köket.
Hade även kunnat tänka mig att bygga en liten vägg vid kyl o frys på vänster sida och sen göra en utbyggnad med regel i taket. Men måste fortfarande dölja det som är i köket.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Västra Götaland
· 2 959 inlägg
Varför spacklar/målar ni inte ? Ger ju det bästa resultatet.
Medlem
· Västra Götaland
· 2 959 inlägg
Det finns armeringsremsor. Tror mer på att han vill undvika att måla om hela taket... Lycka till med allt det kommer bli bra det där.
Liknande trådar
-
Hur dölja ojämn glipa mellan garderob och tak?
Inredning -
Hur kan jag stänga till glipa mellan taket-garderoben-vägg?
Inredning -
Staket med trälasyr - tryckimpregnerat eller ej? Grundolja?
Färg, Måla & Tapetsera -
Klickgolv - Dölja stor glipa kring golvlist?
Golv -
Lösning på glipa under staket?
Altan & Uteplats