Jag har fått det bevisat att människan är god.

När min pappa här om veckan bröt lårbenshalsen. Så stannade de tre stycken som hjälpte honom. De fick fram liggunderlag och filtar för att han inte skulle frysa i väntan på ambulansen. Även fast jag dök upp stannade de kvar tills han kom in i ambulansen. Den värme och omvårdnad dessa människor gav min far har värmt mitt hjärta. Även fast vi var flera där redan kom många fram och frågade om vi behövde hjälp! Så det finns fler där ute som vill hjälpa till!

Tänkte att vi behöver få lite positiva tankar 4 timmar in på det nya året

• Gilla
  • Älska
Mazz75 och 21 till
  • Laddar…
4774
Vilken fin berättelse. Jag hoppas och tror att den goda människan är vi alla. Hur har det gått för din far? Mår han bättre eller är han kvar på sjukhus? Gott Nytt År 🎉

4774 4774 skrev:
Vilken fin berättelse. Jag hoppas och tror att den goda människan är vi alla. Hur har det gått för din far? Mår han bättre eller är han kvar på sjukhus? Gott Nytt År
Han har kommit hem han fick komma hem lagom till jul. Så de va skönt Det går åt rätt håll.
Han får bo hemma hos mig. Tills han blir bättre.... Det är en omställning...

• Gilla
4774
  • Laddar…
4774
Bananskalare Bananskalare skrev:
Han har kommit hem han fick komma hem lagom till jul. Så de va skönt Det går åt rätt håll.
Han får bo hemma hos mig. Tills han blir bättre.... Det är en omställning...
Skönt att det gått bra för honom ❤️. Men förstår att det blir en himla omställning för er båda, men den kan kanske generera något positivt i er relation med varandra i bästa fall. Annars bara skitjobbigt för er båda

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.