Andy78 skrev:
Skickar han sina fakturor till dig?
Vad står det på din faktura?
Arbetade timmar och sedan materialinköp. Sedan får jag en kopia på hans materialinköp så jag ser vad det är han har köpt, var det är inköpt etc. Helreko person tycker jag.

Jag vet inte hur vanligt det är med materialpåslag.
 
Mikael_L
jonas_loof skrev:
Pengar är alltid ett känsligt ämna på byggahus.se :D
Tja, jag tycker pengar verkar vara ett känsligt ämne i hela samhället i stort. :)

Och märkligt nog verkar det t.o.m vara känsligt för de som har nästan hur mycket som helst av varan.
 
Micro skrev:
Patrik... Be någon privat person att läsa ur felkoder åt dig (om det finns någon billig i närheten) , sök sedan på internet om du får fram några koder.
Det finns både passat och golf forum att kika i .:p
Nja, jag har bestämt mig för att låta Mekonomen få ta sig en titt på den och då gör ju dom sådana kontroller.

Andy78 skrev:
Nu spånar jag lite.

På passat från 2002 så sitter det en värmecirculationspump och har du den på din så kan det vara den som givit upp.
I stort sett samma sak som värmeventil.

[länk]

EDIT.
Så här ser värmecirculationspump ut till en passat 2000
[länk]

Sökte på passat och skrev värme och så dök det upp lite kategorier.

Det är inte alltid den pajar utan man tar isär och den har muggat igen och man gör rent den så fungerar den igen.
Är det svårt att montera av och på så är det kanske bättre att byta den.
Hade jag problem så skulle jag inte tveka att lossa skruvarna man ser ta isär och kika.
Aha, okej! Vart sitter den ungefär då?

I övrigt så får jag tacka för all hjälp!

//Patrik
 
Mikael_L skrev:
Tja, jag tycker pengar verkar vara ett känsligt ämne i hela samhället i stort. :)

Och märkligt nog verkar det t.o.m vara känsligt för de som har nästan hur mycket som helst av varan.
Ja, inte blir man rik genom att slösa bort alla pengarna.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.