5 104 läst · 25 svar
5k läst
25 svar
De 20 mest lästa trådarna på Byggahus.se under 2020
På konsumentens sida
· 3 123 inlägg
Året börjar gå mot sitt slut och det har blivit dags för oss att summera 2020. Det här är de 20 mest lästa trådarna på Byggahus.se av de som startades under året som gick.
Du kan läsa artikeln här: De 20 mest lästa trådarna på Byggahus.se under 2020
Du kan läsa artikeln här: De 20 mest lästa trådarna på Byggahus.se under 2020
Ska bli spännande att se hur många av dessa trådar där TS kom in, var kränkt, och sen bara försvann då det visade sig att TS hade fel
(Jag har fortfarande som favorit sommarstugan utanför Ume som var sönderrenoverad och där ägaren ville ha mer pengar)
(Jag har fortfarande som favorit sommarstugan utanför Ume som var sönderrenoverad och där ägaren ville ha mer pengar)
Allvetare
· Västra götaland
· 9 121 inlägg
Hoppet från 1 till 2...
Administrator
· Skåne
· 7 851 inlägg
Det är blandad kompott, men du kan väl rapportera när du har analyserat.
Kan någon förklara vad "Coronavirus" har att göra på ett forum på ByggaHus?
Finns det inte nog med andra ställen som det diskuteras och ältas fram och tillbaka. Läser man den tråden så är det ju typ samma 20 inlägg som har total rundgång ...
Verkar som om "konflikttrådarna" är dom populäraste att läsa, undrar varför
Finns det inte nog med andra ställen som det diskuteras och ältas fram och tillbaka. Läser man den tråden så är det ju typ samma 20 inlägg som har total rundgång ...
Verkar som om "konflikttrådarna" är dom populäraste att läsa, undrar varför
Administrator
· Skåne
· 7 851 inlägg
Vi har en avdelning för off topic i vårt forum och coronaviruset har ju varit både skrämmande och tagit upp en stor del av allas tankar under detta år. Det skulle jag tro är förklaringen.
Administrator
· Skåne
· 7 851 inlägg
Det kommer fler listor. Inte just på ignorerade trådar, men snarlikt.
Administrator
· Skåne
· 7 851 inlägg
Misstänker du att de kommer tillbaka
Administrator
· Skåne
· 7 851 inlägg
Jo, det kanske man kunde skicka ett pm om till personen, men det kan vara lite taskigt att publicera en lista på det tycker jag.B b8q skrev: