Medlem
· Västra Götaland
· 574 inlägg
Hej gänget,
Jag har ett gäng Milwaukee-verktyg, och en del av dessa har en dammsugaradapter. Superbra, om man har en dammsugarslang som stämmer…
Milwaukee-adaptern är 35 mm i diameter och min Nilfisk grovdammsugare är 35 mm i diameter.
Det borde ju finns någon hane-hane-adapter (hona-hona?), men det verkar vara väldigt svårt. Någon som vet var man kan hitta dylika…? 🤔
Jag har ett gäng Milwaukee-verktyg, och en del av dessa har en dammsugaradapter. Superbra, om man har en dammsugarslang som stämmer…
Milwaukee-adaptern är 35 mm i diameter och min Nilfisk grovdammsugare är 35 mm i diameter.
Det borde ju finns någon hane-hane-adapter (hona-hona?), men det verkar vara väldigt svårt. Någon som vet var man kan hitta dylika…? 🤔
Alla tillbehören till dammsugaren har en muff som passar munstycket. Kolla om det passar till maskinerna och sen är det bara att offra ett eller köpa något billigt tillbehör.
En annan variant är att kolla om stegaddaptern har en tillräckligt lång bit 35 mm eller skarva två (eltejp). Det finns set om 5 för ca 150 kr. Stegaddaptrarna är ju avsedda att sågas sönder för att passa olika maskiner.
En annan variant är att kolla om stegaddaptern har en tillräckligt lång bit 35 mm eller skarva två (eltejp). Det finns set om 5 för ca 150 kr. Stegaddaptrarna är ju avsedda att sågas sönder för att passa olika maskiner.
Produkter som diskuteras: "eltejp"
Eltejp
Eltejp, även känd som isoleringstejp, är ett tryckkänsligt tejp som används för att isolera elektriska ledningar och andra material som leder elektricitet. Den har en rad egenskaper som gör den idealisk för användning inom elinstallation
Läs mer
Liknande trådar
-
Milwaukee batterier 12v/18v - Norrköping
Säljes, Uthyres & Skänkes -
Milwaukee M18 FDD2-502X (2x5,0Ah)
Säljes, Uthyres & Skänkes -
HJÄLP - Ny skruvdragare imorgon! Milwaukee eller AEG?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Milwaukee M18 CLT-0 Fuel grästrimmer
Trädgårdsmaskiner -
milwaukee sk-drag, klickar som dålig pistol
Teknik