Har dom rea på Dewalt?

För att inte förglömma.... beskattade sekiner ::)

Den är fin men i min mening inte värd merkostnaden över en GCM10SD, som helt plötsligt framstår som riktigt prisvärd.

Zephir

det tjatas om "GCM10SD" att den ska vara så bra.... vad är ett "bra" pris på en sådan då??

Halleluja.

Prisad vare den store Boschen.

tunga grejor till tunga grabbar. Lätta grejor till lata grabbar! Tänk på att stort och tungt inte alltid är vad man bäst behöver eller har nytta utav även om det alltid rycker i verktygstarmen av rejäla grejor!

gcm_10_sd.jpg

Verktygsporr på hög nivå

spelar inte gnaget i div1 ?? ;D
Bor i Solna och det var ett tag sedan man fick se en rikigt fotbollsmatch

Jag vet hur det kan vara läpparna rör sig men det kommer inget ljud. Lampan är tänd men ingen är hemma. osv : ;D

zephir skrev:
6295:- hos DUAB.

[länk]
Hua, har den blivit så populär ( = dyr)
Jag gav minst en tusing mindre än det där för bara ett par månader sedan :)

Styx:

Vart ifrån??

Har en 718. Betalade 7493:- (5995:) för den för 1 månad sedan lr nått. På Optimera i Kristianstad. Har länge kört med 707:an, men denna äger upp 707:an med hästlängder.
Kan inte rekomendera en såg, vilket märke som helst, som man inte kan vinkla minst 45gr åt båda hållen.
Testa och sätt lite lister så fattar ni vad jag menar.

Jag som har landställe och hus måste väl rimligen få ha två sågar va???
För inte skall jag behöva släpa ;)

Tror att jag skall släpa gamla sågen, inklusive stativ varenda gång vi åker i fortsättningen...
Borde kunna motivera ett inköp.

"Den kostar 5-6000, ungefär"
plus moms, men det räknas lika lite som att jag skulle räkna ut vad den kostar i bruttolön.

Går hon på det måntro?

Och appropå gulsvart:

"Some might say, they don't belive in heaven. Tell that to the man who lives in hell"

Ge oss två omgångar så kommer ordet vara allsvenskt.
Sedan blir vi enda elitserielag i hockeyn av bara farten;)

Jag har två, det är guld! Och det bästa, bägge får plats på samma sågbänk... Vinkelsåga med den ena och raksåga med den andra, det är kalas!
Så det vi kommer fram till är alltså att de med sommarstuga behöver 4 sågar, så att man kan ha två på varje ställe och slippa släpa!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.