2 026 läst · 16 svar
2k läst
16 svar
Dags för inköp, om det fanns pengar..
Sida 1 av 2
det tjatas om "GCM10SD" att den ska vara så bra.... vad är ett "bra" pris på en sådan då??
tunga grejor till tunga grabbar. Lätta grejor till lata grabbar! Tänk på att stort och tungt inte alltid är vad man bäst behöver eller har nytta utav även om det alltid rycker i verktygstarmen av rejäla grejor!
Styx:
Vart ifrån??
Vart ifrån??
Har en 718. Betalade 7493:- (5995 för den för 1 månad sedan lr nått. På Optimera i Kristianstad. Har länge kört med 707:an, men denna äger upp 707:an med hästlängder.
Kan inte rekomendera en såg, vilket märke som helst, som man inte kan vinkla minst 45gr åt båda hållen.
Testa och sätt lite lister så fattar ni vad jag menar.
Kan inte rekomendera en såg, vilket märke som helst, som man inte kan vinkla minst 45gr åt båda hållen.
Testa och sätt lite lister så fattar ni vad jag menar.
Jag som har landställe och hus måste väl rimligen få ha två sågar va???
För inte skall jag behöva släpa
Tror att jag skall släpa gamla sågen, inklusive stativ varenda gång vi åker i fortsättningen...
Borde kunna motivera ett inköp.
"Den kostar 5-6000, ungefär"
plus moms, men det räknas lika lite som att jag skulle räkna ut vad den kostar i bruttolön.
Går hon på det måntro?
Och appropå gulsvart:
"Some might say, they don't belive in heaven. Tell that to the man who lives in hell"
Ge oss två omgångar så kommer ordet vara allsvenskt.
Sedan blir vi enda elitserielag i hockeyn av bara farten
För inte skall jag behöva släpa
Tror att jag skall släpa gamla sågen, inklusive stativ varenda gång vi åker i fortsättningen...
Borde kunna motivera ett inköp.
"Den kostar 5-6000, ungefär"
plus moms, men det räknas lika lite som att jag skulle räkna ut vad den kostar i bruttolön.
Går hon på det måntro?
Och appropå gulsvart:
"Some might say, they don't belive in heaven. Tell that to the man who lives in hell"
Ge oss två omgångar så kommer ordet vara allsvenskt.
Sedan blir vi enda elitserielag i hockeyn av bara farten