Hejsan!

Hoppas något kunnig här inne kan hjälpa mig 😀

Mina föräldrar har en Cylinda, Sverigetvätten vars årmodell samt modell är okänt. Jag har dock artikelnummer på maskinen.

Art.nummer: 92030980.

Ramlade in på en annan tråd här på siten och upptäckte att en medlem hade exakt samma problembeskrivning som mina föräldrar gav mig. Efter att läst tråden så tänkte jag att jag iallafall testa byta ut kolen.

Men nu till mitt problem, då jag inte hittar vad för kol jag ska använda så är lagom svårt att komma. Problemet dock är att artikelnumret inte verkar existera någonstans på diversesidor för reservdelar.

Vet inte ifall det hjälper men står även Type WM 25.3 på lappen

Tack på förhand!

• Reservdel från Cylinda Sverigetvätten, artikelnummer 92030980, visas liggande på vit yta med pappershandduk i närheten.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
The brunch The brunch skrev:
Hejsan!

Hoppas något kunnig här inne kan hjälpa mig 😀

Mina föräldrar har en Cylinda, Sverigetvätten vars årmodell samt modell är okänt. Jag har dock artikelnummer på maskinen.

Art.nummer: 92030980.

Ramlade in på en annan tråd här på siten och upptäckte att en medlem hade exakt samma problembeskrivning som mina föräldrar gav mig. Efter att läst tråden så tänkte jag att jag iallafall testa byta ut kolen.

Men nu till mitt problem, då jag inte hittar vad för kol jag ska använda så är lagom svårt att komma. Problemet dock är att artikelnumret inte verkar existera någonstans på diversesidor för reservdelar.

Vet inte ifall det hjälper men står även Type WM 25.3 på lappen

Tack på förhand!
FHP R-modell

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.