harry73 harry73 skrev:
Nu har husägaren också lagt till en lönk i en annan tråd
[länk]
Lite lurigt att det står 145m2 biarea. Enligt Skatteverket är biarea bara det du kan nå direkt ifrån huset/boarean. Så garage/stall osv är inte biarea:thinking:
 
HOBBY ARCHITECT
Misse Misse skrev:
Har det här visats? [länk]
Oj! :surprised: Väldigt härligt inne, men utsidan var inte snygg.
 
Bor en bit ifrån. Var en bergssida, inte en tomt, när dom satte igång. Blev rätt coolt
 
  • Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
Misse Misse skrev:
Har det här visats? [länk]
Bladguldet i taket fick mig att tända av...
 
Misse Misse skrev:
Har det här visats? [länk]
Lustigt att man redovisar tidigare ägare med både personnummer och adress:thinking:
 
  • Gilla
  • Wow
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
R roli skrev:
Lustigt att man redovisar tidigare ägare med både personnummer och adress:thinking:
Allt för att ge lite kändisglans...
 
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Katastrof!
[länk]
Tänk vad kul en åttaåring kan ha med en vinkelhake på besök på mammas eller pappas arkitektkontor. Synd bara att de förväxlade ritningarna. Och hvem uti sjelfwaste vill sätta fötterna på ett iskallt marmorgolv när de stiger ur sängen en januarimorgon??
 
  • Gilla
HOBBY ARCHITECT och 1 till
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Men denna var fin. Men noll trädgård vad det ser ut.
[länk]
Tycker du den var fin så har jag en skokartong du kan få köpa.
 
  • Haha
kulle
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Katastrof!
[länk]
/
Någon som har lagt ner en halv förmögenhet på ett hus med för många vinklar och vrår. Och som sedan byggt en så dyr mur kring allt att det inte fanns några pengar kvar till den lilla trädgårdsyta som blev kvar, inte ens till lite gräsmatta :thumbdown:
 
  • Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
R roli skrev:
Lustigt att man redovisar tidigare ägare med både personnummer och adress:thinking:
Det hade jag helt missat (jag tittade i princip bara på bilderna). Känns ju helt galet att göra så!
 
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Men denna var fin. Men noll trädgård vad det ser ut.
[länk]
Vid första anblick trodde jag att det var relativt nyproducerat. Sen såg jag badrummet med panel och brunt porslin och blev tvungen att bläddra tillbaka och se att det faktiskt var byggt 1970.
Gissar att det var mycket coolare interiör på 70-talet. Nu känns det som att mycket av karaktären har renoverats bort och ersatts av en massa vitfärg :sick:
 
Varför har man ett handfat i vardagsrummet?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.