magda136 skrev:
Jag är kanske blind, men jag hittar inte prislappen...??
Bostadsbubblan har spruckit. Köparen sätter priset. :D
 
BirgitS
magda136 skrev:
Jag är kanske blind, men jag hittar inte prislappen...??
Huset är inte till salu riktigt än (de kanske vill känna av intresset först).
Den här bostaden marknadsförs med vår tjänst Läge+. Det innebär att bostaden kommer att bli till salu. För mer information kontakta mäklaren.
 
harry73
b8q skrev:
Höga kusten är inte en lokal balja. Tänk dig Vättern som ett badkar, med Jönköping vid ena kortänden. Höj nu den andra änden av badkaret...

Visst, det kommer att ta några hundra år, men på sikt är strandtomter vid södra Vättern dömda att dränkas.
Eller så sänker man vattennivån i Vättern
 
BirgitS skrev:
Huset är inte till salu riktigt än (de kanske vill känna av intresset först).
Köptes för över 9 milj 2007 så priset lär ligga en bra bit över det idag .....
 
I löv it.. har diller på rundade former.. och där passar huset in :D Sedan kanske alla inredningsval inte är i min smak, men det är oväsentligt ju.

Skulle velat ha lite mer uppvuxen tomt dock.. inte så hm "platt"..
Men det fixar man ju lätt om man har råd att köpa det där..

(y)
 
  • Gilla
Larsa och 1 till
  • Laddar…
Sorry, går inte igång alls. Tråkigt och enahanda och i stort sett omöjligt att inreda på något annat sätt än idag Nix, vill inte bo i ett museum. Dessutom LÄGET, LÄGET OCH LÄGET! För mig skulle det innebära lappsjuka åtta minuter efter att jag mottagit nycklarna.

Jag är inte dummare än att jag förstår att vi alla har — gudskelov — olika preferenser men det här objektet gjorde MIG bara ledsen... Dötrist. Men förstår ju att det kan tilltala andra.

//Ronnie
 
Pysslarn skrev:
Sorry, går inte igång alls. Tråkigt och enahanda och i stort sett omöjligt att inreda på något annat sätt än idag Nix, vill inte bo i ett museum. Dessutom LÄGET, LÄGET OCH LÄGET! För mig skulle det innebära lappsjuka åtta minuter efter att jag mottagit nycklarna.

Jag är inte dummare än att jag förstår att vi alla har — gudskelov — olika preferenser men det här objektet gjorde MIG bara ledsen... Dötrist. Men förstår ju att det kan tilltala andra.

//Ronnie
Hehe såklart vi alla är olika, det är ju det som är så kul.. man får se o inspireras av andra.. :) jag tyckte det hade en hel hög charm, men varnade oxå att det troligen inte föll alla i smaken :)

Jag själv kan gilla det mesta, det som talar till mig..gör det ofta med besked..nytt som gammalt! Husen i sig är eg mindre viktiga..utsikten är allt (om jag så får bo mitt ute i "ingenstans"). Vackra vyer är det enda jag behöver..(sen kan det vara allt ifrån berg dalar, sjöar, havet osv..)

(y)
 
  • Gilla
Pysslarn
  • Laddar…
Snigla skrev:
Vet att detta inte är i allas stil.. men wow säger jag bara.. gammal vackert, med ruskiga (bra) detaljer.. myspys (y)

Måste vinna många lottovinster om jag ska kunna köpa alla vackra hus runt om i sverige haha..
Nåja titta, drömma och inspireras får man!

[länk]
Sjukt fin (och känd) hälsingegård, och det är väldigt vacker miljö i Delsbo. Chesterfield-biblioteket passade kanske inte riktigt in dock :)
 
  • Gilla
Snigla
  • Laddar…
bäckåbölja skrev:
[länk]
Exteriört, riktigt snyggt och häftigt.
Interiört, mja.
 
bäckåbölja skrev:
[länk]
150 kvm och endast 3 rum, knappast för en barnfamilj. Snygg exteriör.
 
Henri skrev:
150 kvm och endast 3 rum, knappast för en barnfamilj..
Enligt annonsen är det byggt för ett pensionärspar* :)

*förmodligen arkitektens föräldrar
 
  • Gilla
saiter och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.