osiris skrev:
[länk] O_o
Ehm...färglatt ? :)

Vem flyttade in ålandsbåten/baren i huset ? :D

/K
 
Hojte skrev:
Nej det är ingen konstnär som bor där 😁
Det borde vara straffbart att förstöra ett hus på det viset! Det är mycket vackert på utsidan, men insidan stämmer liksom inte med det. Frågan är ju kanske vilket utsida som hade passat med den insidan :D
 
roli skrev:
Har inte denna varit med förut? Tycker mig ha sett denna fastighet tidigare.......
Det har du rätt i. Kommer dock inte ihåg begärt pris från den gången...
 
magnusos skrev:
[länk]

Om någon råkar ha en stor hög med pengar så är jag övertygad om att man kan få till ett riktigt schysst boende på denna udde!
Varför hänger man en renfäll i taket???
 
  • Gilla
stice och 1 till
  • Laddar…
Samisk stuckatur ;)
 
  • Gilla
Jonas Kenntoft och 1 till
  • Laddar…
mexitegel skrev:
Samisk stuckatur ;)
Samiskt styckat djur, möjligen...;)
 
  • Gilla
henq och 5 till
  • Laddar…
harry73
Utökad undersökningsplikt snarare. Eller att titta bakom fället ingår kanske rdan i den vanliga undersökningsplikten
 
magnusos skrev:
[länk]

Om någon råkar ha en stor hög med pengar så är jag övertygad om att man kan få till ett riktigt schysst boende på denna udde!
Absolut! Och är högen med pengar tillräckligt stor så river man hela skiten trots sina imponerande 70 kvm och bygger något vettigt. Då kan det säkert bli ett ännu schysstare boende.
Ytterligare ett exempel på "läget, läget, läget" men i mina ögon var kåken i alla avseenden rätt tveksam. Hade huset varit bättre hade säkert prislappen sett annorlunda ut.

//Ronnie
 
Krilleman
bjomape skrev:
Det här var snyggt:

[länk]
Kakelugn på tassar! :)
 
bjomape skrev:
Det här var snyggt:

[länk]
Nja, en hel del fula detaljer, dock vissa som är enkla att åtgärda....
- De hemska fuskbalkarna i taket i köket.
- Granitskivor som inte matchar klinkergolvet, och ingen av dem passar för huset.
- De märkligt lådformade utbyggnaderna på plan två. Eller är det orginal? Mycket klumpiga iallafall.
- Laminatgolv på flera ställen, särskilt det mörka golvet i ett av sovrummen och allrum/korridor uppe var ett uselt val, det där huset kräver ljusare golv.
- Grå nålfiltsmatta på verandan.

Men det lilla köket var fint :)
Gymet hade jag nog valt att ha som sommarsovrum!
 
Men det är ju ändå Ingvar Oldsbergs föräldrahem :)

Anna_H skrev:
Nja, en hel del fula detaljer, dock vissa som är enkla att åtgärda....
- De hemska fuskbalkarna i taket i köket.
- Granitskivor som inte matchar klinkergolvet, och ingen av dem passar för huset.
- De märkligt lådformade utbyggnaderna på plan två. Eller är det orginal? Mycket klumpiga iallafall.
- Laminatgolv på flera ställen, särskilt det mörka golvet i ett av sovrummen och allrum/korridor uppe var ett uselt val, det där huset kräver ljusare golv.
- Grå nålfiltsmatta på verandan.

Men det lilla köket var fint :)
Gymet hade jag nog valt att ha som sommarsovrum!
 
bjomape skrev:
Det här var snyggt:

[länk]
Grymt hus men inget för mig. Trädgården däremot... ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.