Anna_H skrev:
Vissa färgval skulle jag vilja åtgärda, men annars var det ju ett härligt hus! Ja, och så måste poolen bort förståss. Hatar pool.
I princip samtliga färgval skulle jag säga :D.

Jag undrar vad är det för stopskott som:
A. satt fönsterlister i "bruna rummet"
B. Tagit mäklarbilderna (som inte bemödade sig att flytta diverse kablage)
C. Byggt ribbplanket så det krävs stagning.
 
  • Gilla
Thomas59 och 1 till
  • Laddar…
harry73 skrev:
Badrummet ser fräckt ut, och huset är minst sagt speciellt

[länk]
Som tidigare påpekats så var en hel del av färgvalen kanske inte så fina, men i övrigt ett rätt häftigt hus med potential.
Själv skulle jag nog överväga att om möjligt bygga en större pool då den som finns där såg rätt liten ut. Älskar pooler! :cool:
 
Tony Rosendahl skrev:
Själv skulle jag nog överväga att om möjligt bygga en större pool då den som finns där såg rätt liten ut. Älskar pooler! :cool:
Föredrar Vänern...
 
O
Tja... ordet lagom verkar de inte ha hört talas om. :p
Dock så undrar jag vad som hände när de kom till sovrummen? Tog pengarna slut eller tröttna de själva på sina inredningsval? Där känns allt som vilket hus som helst....
 
Våga vägra vitt! (y)
Men vad är det som hänger på väggen i "gröna rummet"? En björk i paper mache?
Pluspoäng för den dolda dörren. :)
 
Noseone skrev:
Tycker detta va lite annorlunda, vitt vitt men med en spännande fasad.

[länk]
Ett hus i min smak. Men det känns som att Götenehus har sneglat hitåt när de ritat sin nya serie Subline, i alla fall kök och vardagsrum.
http://www.gotenehus.se/villa-tomt/inspiration/subline/
 
lnu skrev:
[länk]
Fick det inte sålt huset förra gången eller har de som då köpte huset redan tröttnat???

Eftersom denna fastighet har varit med i tråden tidigare.
 
Dom fick det inte sålt.
 
12 pengar är en hel del, vilket nog bidrar till att det blir svårare att hitta en köpare.
Kommer inte ihåg vad det stod på prislappen förra gången.....
 
Hade det vartit en enskild villa så hade 12" varit ett mycket bra pris...
 
Ja, precis. 12'' för en bostadsrätt är "rejält". Man äger ju inte allt själv när det är b-rätt....
 
Det kan även vara svårt att få lån till en brf som har så få medlemmar. SBAB lånar inte ut till bostäder i brf som har mindre än 10 lägenheter.
 
Varför skulle man behöva låna :rolleyes:
 
  • Gilla
magda136
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.