Larsa skrev:
Oj oj oj, det här vill jag ha! [länk]
Tänkte precis lägga upp den. Makalöst! Men undrar vad en renovering kan kosta?
 
ordain skrev:
På gränsen till off-topic eftersom huset inte är något speciellt. Däremot tycker jag att tomten är riktigt cool. 8700 kvadratmeter på en egen klippa/udde på en ö i Mälaren:

[länk]
Ja det var fint!
Härliga granithällar som lutade ner mot sjön!
Och fint att de låtit de gulnande/rodnande furupanelerna få vara kvar,
i stället för att förstöra dem till något "ljust och fräscht".

Det är egentligen orättvist att inte alla får bo så :confused:
 
ordain skrev:
På gränsen till off-topic eftersom huset inte är något speciellt. Däremot tycker jag att tomten är riktigt cool. 8700 kvadratmeter på en egen klippa/udde på en ö i Mälaren:

[länk]
Verkar vara många som vill ha den. Utgångpris 4MSEK och nu har det gått upp över 50% till 6,1MSEK....
 
magda136 skrev:
Verkar vara många som vill ha den. Utgångpris 4MSEK och nu har det gått upp över 50% till 6,1MSEK....
Ja, galet vad det drar iväg. Det får mig att fundera på hur stort värdet är för en fastighet att synas i denna tråd. Jag borde kanske be om provision! ;)
 
Den ligger ju inte ens i havet? Ö i en sjö....
 
Kommunalt vatten, förmodligen detaljplanerat område. Är den styckningsbar så kan det för en entreprenör ge en bra slant att bygga några sjövillor där och sälja.
 
Thomas59
ordain skrev:
På gränsen till off-topic eftersom huset inte är något speciellt. Däremot tycker jag att tomten är riktigt cool. 8700 kvadratmeter på en egen klippa/udde på en ö i Mälaren:

[länk]
Utgångspris 4 000 000kr, bud på 6 100 000kr just nu. Säljarna lär vara ganska nöjda.
 
T
Köp en ö i Stockholms närförort! Häftigt med en motordriven bro, men mäklaren skriver elektronisk 😀
Väldigt fint hus också.
http://www.maklarhuset.se/till-salu/fritidshus/lidingo-sticklinge-stromso-565579?referrer=blocket
Edit: glömde länken...
 
Redigerat:
Wow, palatset på Tynningö platsar verkligen i den här tråden! Riktigt prisvärt också, det är nästan så att jag vill sälja min villa, skuldsätta mig över öronen och flytta in för att ägna mig åt renovering i 20 år. Men bara nästan, skulle bli lite långt till skola, jobb och sånt där som styr.
 
Larsa skrev:
Häftigt med en motordriven bro, men mäklaren skriver elektronisk ..
Den kanske spelar elektronisk musik, när den rör sig!:D
 
Det var det bästa hittills (fast tvärt om)!

Trädgårdstomt :)

Och sträckmetall till golv, hjälp :p

(Tjejer, lämna stilettklackarna hemma när ni går på visning!)
 
Jag hade inte velat gå i strumplästen heller :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.