importes_Anders_S:

*skrattar* hm... :p
 
Oj annars så färdigt och tillfixat men så har de glömt listen i trappan:O
Smakfullt val av kakel i köket. Diskret. Fint. (Rutkaklet i vitt dvs)
Men vad hände i badrummet? Man får ju syntinnitus! För guds skull...iiik!

Och...helt ärligt...hur tänkte dom med helichopparna?!
 
Och ruskigt snygg stol i arbetsrummet!
Nån som kan hjälpa en stolmaniac med vart den kommer ifrån eller vem som gjort den???
 
K
enasnilla skrev:
Oj annars så färdigt och tillfixat men så har de glömt listen i trappan:O
Om man nu ska vara så petig så saknas det även en sockeldel och en lucka, till den integrerade diskmaskinen, i det lilla köket, men jag tror nog att det är sånt som fixas innan köpet är klart så det är inget att hänga upp sig på :)

Vem har inte osatta lister hemma? ;) Brukar liksom bli det som hänger ogjort tills man helt enkelt blir tvungen t.ex vid försäljning :)
 
...mmm tycker inte jag hänger upp mig på det...snarare på kaklet men ok...det är kanske jobbigt som sjutton att sätta dit listen och grejerna till köket till fotograferingen...
 
Måste bara få flika in lite med:) Jg bor i Stockholm idag och ser vad villorna går för här nere...Och sedan när man titta på hus hemma runt ö-vik och ser vad man får där för pengarna....jämfört med samma peng här nere.

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/230515

Coolt..njae kanske inte...men ojojoj vad jag skulel trivas på ett sådant ställe!! Vattnet är alltså en havsvik så man kan tå båten rakt ut i havet.
 
PatrikJ skrev:
Ett hus att bo i under svåra stunder....


[länk]
Tja, vad säger man?? Lite väl mycket hotellkänsla över det hela för min smak. Vill inte ens tänka på fönsterputsarräkningen :)
 
Att döma av det trettonde fotot uppifrån ligger kåken i en "våldtagen" trädgård med åtminstone ETT överlevande gammalt äppelträd.

Alltså kan här en gång i tiden ha bott MÄNNISKOR . . .
 
ingen som har bilder på Anders "Idol" Bagges hus?
 
alacs skrev:
Tja, vad säger man?? Lite väl mycket hotellkänsla över det hela för min smak. Vill inte ens tänka på fönsterputsarräkningen :)
Alltså, det finns andra hus som har blivit kallade "lyxbordell" här och i andra trådar men det här tycker jag tar priset - alla dessa sovrum med eget badrum...
Känga åt mäklaren också; dåliga bilder, så taskig upplösning! Går ju nästan inte att se hur köket ser ut för alla artefakter.
 
Farzan skrev:
Känga åt mäklaren också; dåliga bilder, så taskig upplösning! Går ju nästan inte att se hur köket ser ut för alla artefakter.
Håller med, även om jag sett många gånger värre exempel än just denna... Fotar ibland åt mäklare, och det är inte skoj att se sina fina bilder bli nerskalade till småbilder på 20kb i deras publiceringssystem, tyvärr har oftast den enskilda mäklaren ingen koll på dessa saker och små möjligheter att påverka resultatet.
 
Redigerat:
pinebar skrev:
Vem har inrett det här?
OJ...nån som helst ville bo i ett slott, tydligen.
Fast ett riktigt schysst hus om man plockade bort smäcket!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.