Joaquin Joaquin skrev:
Vi har bytt ut en del brytare i huset och så långt är allt bra.
Men jag har börjat ångra mig och funderar på om man inte skulle haft svarta brytare istället. Går det att beställa/byta enbart själva knappen och ramen och inte behöva köpa en helt ny brytare?

Det är denna modellen (men vi har då vita: [länk]
Ledsen men allt säljs i paket med strömbrytare och vägguttag, du får försöka lämna tillbaka om det går.

• Gilla
Joaquin
  • Laddar…
J jonaserik skrev:
Ledsen men allt säljs i paket med strömbrytare och vägguttag, du får försöka lämna tillbaka om det går.
Ok, jag anade det. Kan tyvärr inte lämna tillbaka då de suttit ett tag, men då vet jag.

Joaquin Joaquin skrev:
Ok, jag anade det. Kan tyvärr inte lämna tillbaka då de suttit ett tag, men då vet jag.
Du kan ju prova med en svart spray., finns på billiga varuhusen. Kolla med dom om hur det fäster, i bland så blir det som en hinna bara som lossnar. Kanske det går att tvätta av ytan först. tror att thinner löser upp för mycket, plast vill gärna smälta med thinner. Sen svårt att få till i ett uttag, så då blir der svart utvändigt och vitt i brunnen. Inte så kul.

J jonaserik skrev:
Du kan ju prova med en svart spray., finns på billiga varuhusen. Kolla med dom om hur det fäster, i bland så blir det som en hinna bara som lossnar. Kanske det går att tvätta av ytan först. tror att thinner löser upp för mycket, plast vill gärna smälta med thinner. Sen svårt att få till i ett uttag, så då blir der svart utvändigt och vitt i brunnen. Inte så kul.
Nej, måla är nog inget alternativ. Min tanke var helt enkelt bara om det fanns att köpa enbart plasten som då enkelt gått att byta ut.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.