Hejsan!
Efter inflytt i nya huset började termostaterna till elementen trilla sönder en efter en. Jag skulle vilja sätta dig nya termostater istället, men förstår inte riktigt hur. Termostaterna från Biltema passade ju såklart inte... hur hittar jag rätt typ av termostat?
Tack!
Efter inflytt i nya huset började termostaterna till elementen trilla sönder en efter en. Jag skulle vilja sätta dig nya termostater istället, men förstår inte riktigt hur. Termostaterna från Biltema passade ju såklart inte... hur hittar jag rätt typ av termostat?
Tack!
Varför byta ventilen om den fortfarande fungerar? Jag hade samma sorts termostater. Jag bytte termostaterna, men bytte inte ventilerna i mina radiatorer, för c: a 10- 15 år sedan. Allt fungerar bra ännu i mitt hus, som är byggt 1978 !
Just för att det ej går att veta hur länge och hur bra ventilen fungerar.
Vissa ventiler fungerar säkert, men jag törs garantera att det kommer bli problem med krävande ventiler inom kort.
Lägg ut 250kr och slipp bekymmer och huvudbry nästa höst..
Vissa ventiler fungerar säkert, men jag törs garantera att det kommer bli problem med krävande ventiler inom kort.
Lägg ut 250kr och slipp bekymmer och huvudbry nästa höst..
Så kan man ju tänka, men man kan också tänka " Det fixar jag när/om det blir problem".O Ovation skrev: