Hej!
Är det någon här som kan svara på om jag kan byta låshuset på bilderna till Assa 565 sym rakt av utan övriga ingrepp? Jag tycker att det ser så ut men tänkte jag skulle tillfråga expertisen innan jag beställer.
Är det någon här som kan svara på om jag kan byta låshuset på bilderna till Assa 565 sym rakt av utan övriga ingrepp? Jag tycker att det ser så ut men tänkte jag skulle tillfråga expertisen innan jag beställer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Produkter som diskuteras: "Assa 565"
Låshus 565 Assa
För ytter- och innerdörrar
699 kr inkl moms
Läs mer
Du kan byta rakt av men det nya låshuset är lite bredare så det kan krävas att du breddar urtaget lite med ett stämjärn och hammare eller en rasp för att 565 ska gå in i urtaget, själva stolpen på låshuset är samma storlek.
Du ska inte tvinga in det nya låshuset utan det ska gå ganska lätt att få det på plats.
Du ska inte tvinga in det nya låshuset utan det ska gå ganska lätt att få det på plats.
Toppen, stort tack för hjälpen!1 123abc skrev:Du kan byta rakt av men det nya låshuset är lite bredare så det kan krävas att du breddar urtaget lite med ett stämjärn och hammare eller en rasp för att 565 ska gå in i urtaget, själva stolpen på låshuset är samma storlek.