Jag har 8 stk armaturer i garaget med 2x36W T8. Dvs 16 rör totalt. Allt ca 10 år gammalt, billigaste på den tiden, Harald-Nyborg tror jag det var. Enstaka glimtändare och rör börjar lägga av nu. Jag funderar på att byta antigen alla rören till LED eller handla nya armaturer med LED rör. Kom gärna med tips på var det är lönsammast att handla, utlandet också OK. Eller är det kanske bättre att handla nya vanliga rör och glimtändare och vänta några år till, om nu priserna på LED rör förväntas gå ner mycket ?

Tack, skal ha lite koll på Jula's lagerstatus också framöver, det verkar prisvärd. Vet inte varför jag missade den andra tråden i sökningen. Moderator kan stänga denna eller slå ihop dom.

Jag mejlade Jula ang ovanstående LED armatur och fick svar att de kommer in efter 15/6-18
"Den som väntar på något gott:crysmile:"
/B

Bono_R bonor skrev:
Jag mejlade Jula ang ovanstående LED armatur och fick svar att de kommer in efter 15/6-18
/B
Öh...vad menar du med "efter 15/6-18?" Knappast efter 15:e juni kl 18 väl?

M mlkjhr skrev:
Öh...vad menar du med "efter 15/6-18?" Knappast efter 15:e juni kl 18 väl?
Borde väl inte vara så svårt att lista ut ?? ... Efter....15 Juni , år 2018 :cool:

• Gilla
tobbbias
  • Laddar…
M Micro skrev:
Borde väl inte vara så svårt att lista ut ?? ... Efter....15 Juni , år 2018 :cool:
Nej egentligen inte men jag blev lite förvillad av årtalet. Nå, det är ju trevligt att det inte var 2019 eller ännu senare! :)

Helt rätt
Alltså år 2018 :)
/B

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.