Tomas Sz #1 Medlem · 4 inlägg 10 nov 2024 08:49 Tomas Sz Medlem 4 inlägg 10 nov 2024 08:49 #1 Hej, nu har jag plockat ner min låda med fläkten. Hur kan man få ut den på enklast sätt och byta den. Lådan är inte delbar utan bara öppen i ändarna. // Tomas Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #byte #fläkt #svab
Hej, nu har jag plockat ner min låda med fläkten. Hur kan man få ut den på enklast sätt och byta den. Lådan är inte delbar utan bara öppen i ändarna. // Tomas Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Tomas Sz #2 Medlem · 4 inlägg 15 nov 2024 11:43 Tomas Sz Medlem 4 inlägg 15 nov 2024 11:43 #2 Hej igen, man drar bara ut metallkorgen så följer fläkten med. Ny beställd.