Lite okantade bräder,rep,spot mm.
 
  • Okantade bräder, en burk lackbets, ett tjockt rep, en målarpensel och spotlights är placerade på en grå matta.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Okantade bräder med borrade hål, rep och diverse verktyg, inklusive pensel och spotlights på ett bord.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Upphängd träbalk i taket med rep.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Hemgjord taklampa med rep och okantade bräder, med tre tända ljuslyktor, hänger ovanför ett soffbord i ett vardagsrum.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Snöre som hänger från en krok i ett vitt tak.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Bo.Siltberg och 6 till
  • Laddar…
Snyggt!
 
Rent krasst kan du bygga vilken stickkontaktsansluten elgrunka du själv vill och för eget bruk helt ut utan några godkännandekrav.

Jag har sett några liknade armaturer med grovt trä och tågvirke, de blir väldigt dekorativa i en passande miljö/omgivning.

Kanske kunde du haft tre spottar i brädan.
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
E etompau skrev:
Rent krasst kan du bygga vilken stickkontaktsansluten elgrunka du själv vill och för eget bruk helt ut utan några godkännandekrav.

Jag har sett några liknade armaturer med grovt trä och tågvirke, de blir väldigt dekorativa i en passande miljö/omgivning.

Kanske kunde du haft tre spottar i brädan.
jag som försökte liva upp stämningen lite…. Var ett försök till ett skämt :)
 
E etompau skrev:
Rent krasst kan du bygga vilken stickkontaktsansluten elgrunka du själv vill och för eget bruk helt ut utan några godkännandekrav.
Problemet uppstår om man sedan "sätter den på marknaden" (typ säljer eller skänker bort den till loppis). 😮

Om man tillverkar en armatur för att sälja, ge bort, låna ut eller på något annat sätt överlåta så måste lampan CE-märkas.
 
D Dilato skrev:
Problemet uppstår om man sedan "sätter den på marknaden" (typ säljer eller skänker bort den till loppis). 😮

Om man tillverkar en armatur för att sälja, ge bort, låna ut eller på något annat sätt överlåta så måste lampan CE-märkas.
Kan sälja som kit.

Jag säljer byggsatser som kan monteras om man verkligen känner för det. Att köparen själv väljer att montera den istället för att njuta av den i delar i kartongen kan jag som säljare inte hindra.
 
P Pligg85 skrev:
Kan sälja som kit.

Jag säljer byggsatser som kan monteras om man verkligen känner för det. Att köparen själv väljer att montera den istället för att njuta av den i delar i kartongen kan jag som säljare inte hindra.
Lite som i begynnelsen när kabel-TV dök upp. Då fanns det en piratbox man kunde köpa i affären men man fick absolut inte löda på någon del som följde med kretskortet för då blev den olaglig. Som tur var fanns det en ritning som visade var man inte fick löda fast den. 😁
 
  • Haha
  • Gilla
Den excentriske sliparen och 3 till
  • Laddar…
D Dilato skrev:
Problemet uppstår om man sedan "sätter den på marknaden" (typ säljer eller skänker bort den till loppis). 😮
"This lamp will now selfdestruct 3.. 2.. 1.. *p00f*" ;)
 
  • Haha
Dilato
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.