Funkar ibland men inte alltid. Intermittent som det så fint heter.
 
Någonting är fel med appen. När jag citerar inlägg 21 i tråden "Hunden kissar ihjäl häcken" plockas ett citat från en annan tråd och mitt svar svar hamnar i den tråden istället:

http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=219547

Jag kör Android 4.3.
 
Jag har också problem med sida funktionen i android appen. Men än mer irriterande är det att bläddra till nästa sida inte fungerar som den skall heller. Man måste först trycka på knappen och då händer ingenting fören man försöker scrolla i tråden, alternativt trycker på knappen igen. Men då bläddrar den två sidor.
 
  • Gilla
largab
  • Laddar…
dsub skrev:
Jag har också problem med sida funktionen i android appen. Men än mer irriterande är det att bläddra till nästa sida inte fungerar som den skall heller. Man måste först trycka på knappen och då händer ingenting fören man försöker scrolla i tråden, alternativt trycker på knappen igen. Men då bläddrar den två sidor.
Exakt samma problem har jag också!
 
Om jag lägger till ett abonnemang på en tråd och därefter backar ut ur tråden så scrollar appen till början av listan med trådar. Irriterande.
 
Och lägga till bilder går inte heller.
 
Kraschar när jag ska söka. Fungerar innan
 
Ni som har problem, prova att installera om appen och eventuellt rensa de cacher som finns. För de flesta så brukar det lösa flertalet problem.
 
Sedan en tid funkar inte appen för mig (iOS 8). Har testat att installera om, utan resultat. Får upp en ruta som säger "Cannot connect to forum"

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
hsd
stängt för gott enl. adm.
 
B
Inte ens Tapatalk fungerar, hittar inte "byggahus"
 
hsd
det är tapatalk som de har stängt för gott
 
B
jaha, surt, då man köpt det...
 
B
vänta nu Tapatalk finns ju kvar. Är det bara byggahus koppling dit som är borta?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.