ullberg
Johan mlg Karlsson skrev:
Vilken adress är det på den där sidan?
Vet ej, det är in-app webläsaren och den har ingen adressrad men det är när jag klickar på realdoolars inlägg, #597, i denna tråd.

Edit: man kan ju göra open in safari i den läsaren, då kommer man till http://www.byggahus.se/forum/1799656-post.html/ ...
 
Johan mlg Karlsson skrev:
Vilken adress är det på den där sidan?
Jag får också samma felmeddelande när jag har ett inlägg markerat och klickar på kompassen, jag har bara provat i denna tråd, provat på några inlägg.
 
Tycker ni att den nya appen är bättre eller sämre än den gamla? Motivera gärna varför ni tycker som ni gör.
 
Tapatalk är numera gratis på ajfön :)
 
zenobia skrev:
Tapatalk är numera gratis på ajfön :)
Tack för svaret zenobia, men det var inte det jag frågade efter.
 
Frågan är viktig för oss bl a för att vi vill veta hur vi bäst designar vårt mobilskin. Personligen gillar jag att det är (eller var beroende på om man har uppgraderat eller ej) enklare att hoppa mellan Particpated och Latest Unread (och Latest All) och att det var enklare att svara i det gamla utseendet.
 
Per Eskilsson skrev:
Frågan är viktig för oss bl a för att vi vill veta hur vi bäst designar vårt mobilskin. Personligen gillar jag att det är (eller var beroende på om man har uppgraderat eller ej) enklare att hoppa mellan Particpated och Latest Unread (och Latest All) och att det var enklare att svara i det gamla utseendet.
Har inte hunnit använda den allt för mycket sedan installationen. Men några saker som slår mig är bla att den är mycket rappare, startar snabbare, uppdaterar fortare osv. Utseendemässigt känns allt frächare, är fortfarande vissa saker som inte känns direkt "aha (där var den funktionen)", utan man får leta lite innan. Tex som att svara på ett inlägg. Att den knappen ligger där uppe, medans massa andra knappar ligger nertill.. Funkar bra när man väl har förstått det..
Gillar vänster menyn, den funkar bra. Fick fundera ett tag på vilken meny som var vilken jämnfört med hur det var tidigare, men nu är det klockrent..
Har inte testat lägga till bilder, eller ens kanske hittat alla funktioner än.
Är överlag mycket nöjd. Skall testa iPaden ikväll (om den nu oxå blev uppdaterad?)
 
Hur redigerar man profilen ?
 
Och hur ändrar man intigritetsinställningarna?
 
buspojken skrev:
Hur redigerar man profilen ?

buspojken skrev:
Och hur ändrar man intigritetsinställningarna?
Det gör man under Inställningar på vanliga sajten. Det går tyvärr inte att göra i appen. Inställningar finner du på svarta listen högst upp på sidan.
 
Vi har lagt in en ny version av serverdelen av pluginen nu. Erfarenhet visar att vissa användare kan behöva rensa cachen i appen eller till och med behöva installera om den för att vissa saker (tex bilduppladdning) ska fungera som det ska.

ullberg skrev:
Vet ej, det är in-app webläsaren och den har ingen adressrad men det är när jag klickar på realdoolars inlägg, #597, i denna tråd.

Edit: man kan ju göra open in safari i den läsaren, då kommer man till [länk] ...
Det här med att man inte kan öppna länkar från appen ska nu vara fixat! Prova gärna och se ifall det funkar som det ska. :)
 
Har ni tagit bort stödet för tapatalk? Jag uppgraderade till tapatalk 4 nyligen men nu kommer jag inte längre in i forumet vare sig med tapatalk 2 eller 4. Det felmeddelande som jag får säger: "goto your forums AdminCP-> plugin & products -> manage products to upgrade by importing the latest installation xml"
 
Janus82, pröva nu igen.
 
Nej, det ska fungera. Möjligtvis så var det lite buggigt under ett par minuter medan vi la in en uppdatering. (Se inlägget precis innan ditt inlägg.)
 
ullberg
Johan mlg Karlsson skrev:
Vi har lagt in en ny version av serverdelen av pluginen nu. Erfarenhet visar att vissa användare kan behöva rensa cachen i appen eller till och med behöva installera om den för att vissa saker (tex bilduppladdning) ska fungera som det ska.



Det här med att man inte kan öppna länkar från appen ska nu vara fixat! Prova gärna och se ifall det funkar som det ska. :)
Nu verkar det funka för mig igen, tack
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.