Nu funkar det. :)
 
Vill meddela att vi kommer att rulla tillbaka den gamla appen eftersom vi upptäckt att den nya appen har följande nackdelar.

1. Svårare hoppa mellan Participated och Unread
2. Saknar tidpunkter i Participated
3. Svårare att citera och svara i trådar
4. Saknar teasers i trådlistning
5. Ändrar ofrivilligt laddarbeteendet från Senaste inlägg till Första olästa
6. Sämre stöd för moderering
 
Per Eskilsson skrev:
Vill meddela att vi kommer att rulla tillbaka den gamla appen eftersom vi upptäckt att den nya appen har följande nackdelar.

1. Svårare hoppa mellan Participated och Unread
2. Saknar tidpunkter i Participated
3. Svårare att citera och svara i trådar
4. Saknar teasers i trådlistning
5. Ändrar ofrivilligt laddarbeteendet från Senaste inlägg till Första olästa
6. Sämre stöd för moderering
Ok. Tråkigt.
Punkt 1 är väl inga problem med? Det är ju bara ett tryck mera?
3:an tycker jag funkar bra bara man lär sig..
4:an är ju ok i paddan och om trådnamnet är kort i iphonen. Så det borde väl inte vara något problem..
Punkt 6 förstår jag om det är så mycket sämre för er.. Men tråkigt för oss användare att det blir, i mitt tycke, sämre..
 
På användares begäran (främst pga att det vara svårare att svara och citera) har vi nu rullat tillbaka det gamla utseendet.

Nytt i den är att det kommit till en "Notifieringsflik" längst ner i vänstra hörnet som listar alla notfieringar. Så här ser den ut just nu för mig.

IMG_4823.PNG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Det har också fixats en del buggar i den nya appen.

Länken till den i App Store är:
https://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=498014028&mt=8
 
Synd att ni återgår, tycker 2.0 versionen är riktigt bra.. Men det är ju bara låta bli att uppdatera framöver då.. Så får man se hur länge denna version kommer funka?
Kan ni inte ha bägge versionerna parallellt med varandra?? Så får folk välja?
 
ullberg
jackt skrev:
Synd att ni återgår, tycker 2.0 versionen är riktigt bra.. Men det är ju bara låta bli att uppdatera framöver då.. Så får man se hur länge denna version kommer funka?
Kan ni inte ha bägge versionerna parallellt med varandra?? Så får folk välja?
Om du vill ha 2.0 versionen kan du väl ladda ner tapatalk, som i sin äldre (gratis) version är i det närmaste identisk med BH 2.0.

/U
 
ullberg skrev:
Om du vill ha 2.0 versionen kan du väl ladda ner tapatalk, som i sin äldre (gratis) version är i det närmaste identisk med BH 2.0.

/U
Ok. Tack. Skall kolla in den..
 
Jag kör iOS 7 beta 6 på min iPhone 4 och efter att ni gick tillbaka till det gamla utseendet så kraschar appen efter den svarta startrutan. Tar jag bort appen och installerar från AppStore får jag nya utseendet när jag startar appen. Går jag sedan in i app store så vill den uppdatera appen. Gör jag det så slutar den fungera igen...
 
Idag funkar det, mycket märkligt... Eller släppte ni en uppdatering i natt?
 
perkaby skrev:
Idag funkar det, mycket märkligt... Eller släppte ni en uppdatering i natt?
Bra att det funkar. Nej, vi släppte ingen ny uppdatering i natt.
 
Jag uttalade mig för tidigt. Den kraschar titt som tätt fortfarande under iOS 7. Får se om det blir bättre efter nästa beta...
 
Tyvärr funkar appen skit på Androiud 4.3 både på Nexus 4 och Nexus 7. Vid val av nästa block med inlägg corar skiten..
 
Gurkan_1963 skrev:
Tyvärr funkar appen skit på Androiud 4.3 både på Nexus 4 och Nexus 7. Vid val av nästa block med inlägg corar skiten..
Vad menar du med "vid val av nästa block"?
Skriver detta inlägg på min Nexus 7 med Android 4.3. Jag lyckas t ex ladda in fler inlägg under Deltagit samt hoppa mellan sidor inne i trådarna.
 
När du klickar på sida. Så fryser den till och inget händer sen vid andra klicken kommer dialogan med alla sidor upp. Väljer man valfri här corar den. Jag har nog skickat 5 rapporter minst
 
Hmm.. Funkar för mig när jag klicka på "Sida..." inne i en forumtråd och väljer t ex Sida 5 (41-50). Obs! Jag har inte testat i Nexus 4 eftersom jag inte har tillgång till någon sådan. Jag har bara testat i Nexus 7.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.