411 läst · 0 svar
411 läst
0 svar
Bygga kommod
Bor i hyresrätt och har utanpåliggande rör och vill ha en kommod (golvstående) så man slipper se de fula avloppsröret, har kikat runt en del och det finns sk tvättställsunderskåp men det blir ändå ”glapp” mellan skåp och handfat vilket stör mig, det är inte snyggt. Så börjar fundera på att bygga en själv för att eventuellt slippa byta handfat och bara byta blandare. Nu är inte jag alls duktig på att snickra men hur svårt kan det va!?
Önskar få era tips på hur man enklast kan göra och hur man får till en snygg rundning mot handfatet. Eller är det bättre att köpa en ”gammal” byrå och bygga om? Kanske enklare att köpa nytt handfat (ovanpåliggande) Eller har ni några andra fantastiska idéer eller tips, stora som små så tar jag tacksamt emot det, stort tack på förhand!
Önskar få era tips på hur man enklast kan göra och hur man får till en snygg rundning mot handfatet. Eller är det bättre att köpa en ”gammal” byrå och bygga om? Kanske enklare att köpa nytt handfat (ovanpåliggande) Eller har ni några andra fantastiska idéer eller tips, stora som små så tar jag tacksamt emot det, stort tack på förhand!
Klicka här för att svara