Hej
Då var det dags att sälja huset och får besiktning nästa vecka men upptäckte något konstigt med brunnen i badrummet.
Jag har tyvärr inte så mycket erfarenhet av badrumsregler men den har hamnat lite snett under kaklet.
Är detta godkänt ?
Då var det dags att sälja huset och får besiktning nästa vecka men upptäckte något konstigt med brunnen i badrummet.
Jag har tyvärr inte så mycket erfarenhet av badrumsregler men den har hamnat lite snett under kaklet.
Är detta godkänt ?
Moderator
· Stockholm
· 52 303 inlägg
Hur menar du? Är det bara ny klinker på ett äldre golv? Känns som en köpare kan bli lurad att det är ett nytt badrum men får ett äldre tätskikt.
Jag renoverade mitt badrum för ett år sen, hantverkaren som gjorde allt kakel/klinkers jobb satte då också brunnen förskjuten, han upplyste mig om detta innan och visade att det var för att få gallret centrerat i förhållande till klinkersen.
Vattenlåset går att ta upp och rengöra utan problem, så det är inget konstigt med din lösning.
Vattenlåset går att ta upp och rengöra utan problem, så det är inget konstigt med din lösning.