Hej Alla!

När jag tvättade händerna i badrummet det jag att det börjar forsa upp vatten från brunnen…så jag öppnar den och ser detta, men jag har ingen aning up varför detta händer och vad det är som pågår.

Kan någon snälla hjälpa mig, vad är det som händer? :/
 
BirgitS BirgitS skrev:
Bild och ytterligare info finns i en av de andra trådarna om samma problem: [länk]
Länken går till mitt inlägg som jag publicerade nu…är det rätt?

Evigt tacksam för hjälp.
 
BirgitS
Det räcker bra med en tråd om samma sak och det kan lätt bli förvirrande om det finns flera. Jag ser att du har fått flera svar i tråden jag länkade till så fortsätt i den.
 
Det behövs mer information. Vad har du provat att göra själv? Hur ser brunnen ut? Bilder?
 
J_P_K J_P_K skrev:
Det behövs mer information. Vad har du provat att göra själv? Hur ser brunnen ut? Bilder?
Tack för svar!
Jag har inte gjort någonting själv, är inte alls kunnig inom detta.


vad kan jag göra?
 
BirgitS BirgitS skrev:
Det finns både mer info och bilder i TS andra tråd: [länk]
Tack jag missade detta. Då låter jag diskussionen fortsätta där istället.
 
BirgitS BirgitS skrev:
Det finns både mer info och bilder i TS andra tråd: [länk]
Kan du vänligen sluta störa min tråd.
Jag kan inte relatera till andra inlägg och behöver hjälp snabbt i mitt egna fall.
Fattig student här!!
 
  • Wow
Dilato
  • Laddar…
M Mackan Mack skrev:
Kan du vänligen sluta störa min tråd.
Jag kan inte relatera till andra inlägg och behöver hjälp snabbt i mitt egna fall.
Fattig student här!!
Ge dig nu, vad är det för skitsnack, ingen stör någon tråd (förutom du som skapar två om samma sak helt i onödan)😠
 
  • Gilla
Workingclasshero och 1 till
  • Laddar…
D Dilato skrev:
Ge dig nu, vad är det för skitsnack, ingen stör någon tråd (förutom du som skapar två om samma sak helt i onödan)😠
Jag råkade skapa två st! Jag trodde jag tog bort den andra, men det gjorde jag tydligen inte.

Jag lär mig som alla andra!!
 
Jag har anmält till moderator att du behöver hjälp med att radera denna tråden..
 
  • Gilla
  • Älska
Workingclasshero och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.