3st paket idag....

Man blir lite som barn på nytt när man ivrigt river upp paketen *;D

:)

I ingången till Clas i Sjön står det skrivet: Här blir män pojkar. Så sant, så sant.

Då jag väntar på hustrun som uträttar andra ärenden brukar jag slinka in på järnhandeln och njuta en stund.

Skall du bygga hus eller är det nåt annat stort på gång?

dom där grejerna skulle ju komma hem till mig och inte till dig ju ;) ;)

Fritt översatt från engelska: Skillnaden på män och pojkar är priset på leksakerna.
Snäll brevbärare du har, är hon lika söt som min ska du vara glad.

LUDDET skrev:

Det där är väl ungefär vad som behövs för att sätta upp några tavlor och kanske montera någon gardinstång?

:cool:

Jag ska klaga hos Posten - får aldrig några sådana paket.

Vad är det föresten som ligger längst till höger i mitten, ovanför Dewalt-brödrosten?

Nä, inget husbygge pågång men väl renovering av en bondgård med en massa hus på. Min gamla fina Elu skruvdragare gav upp härom veckan så jag gick in på Toolking för att beställa en ny men det slank ner lite fler saker i korgen  ;D

Ovanför Dewalt brödrosten :) ligger det en http://www.dewalt.com/us/products/tool_detail.asp?productID=8735

Grym pryl. Varför har inte jag en sådan?

Otroligt vad gult det var... maskrosor? ;)
Vad får man böta för alla de där verktygen inkl moms och allt annat?

LUDDET skrev:

I ingången till Clas i Sjön står det skrivet: Här blir män pojkar. Så sant, så sant.

Då jag väntar på hustrun som uträttar andra ärenden brukar jag slinka in på järnhandeln och njuta en stund.

Släpade med mig familjen till Biltema i veckan och det var under stor protest som dom följde med. När vi kom till kassan var det minst med prylar i min korg ;D

Otroligt vad gult det var... maskrosor?    
Vad får man böta för alla de där verktygen inkl moms och allt annat?
Jag fick hem det för ca 13500:- tycker det är ett hyfsat pris jämfört med att ha handlat det här i Sverige. Bara spikpistolen tror jag kostar runt 4500:- exkl. i Sverige.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.