2 808 läst · 11 svar
3k läst
11 svar
Bra prisvärt laserpass?
Till en början köpta jag bara saker som var billigt men med tiden har jag lärt mig uppskatta kvalitetssaker men inget som är hutlöst dyrt. Istället för en BnD maskin så blev det dewalt m.m.
Nu till laserpass. Att jag inte köpt ett sådant tidigare är något jag inte fattar men nu är det dax. Det ska användas till allt möjligt som man kan göra i hemmet, allt från nybyggnation, renovering till tavlor m.m.
Vad är det för laserpass som "passar" mig då nu så här i slutet av 2015? Jag har kikat runt en hel del i trådar men det är sällan konkreta, visst det kanske skrivs om 1-2 stycken pass på 20+ kommentarer, det är dock inte så hjälpande
Budgeten sätter vi på max 2500 kr (+ nån krona om det är något super pass just nära priset så klart).
Så få höra vad tycker ni jag bör införskaffa mig?
Nu till laserpass. Att jag inte köpt ett sådant tidigare är något jag inte fattar men nu är det dax. Det ska användas till allt möjligt som man kan göra i hemmet, allt från nybyggnation, renovering till tavlor m.m.
Vad är det för laserpass som "passar" mig då nu så här i slutet av 2015? Jag har kikat runt en hel del i trådar men det är sällan konkreta, visst det kanske skrivs om 1-2 stycken pass på 20+ kommentarer, det är dock inte så hjälpande
Budgeten sätter vi på max 2500 kr (+ nån krona om det är något super pass just nära priset så klart).
Så få höra vad tycker ni jag bör införskaffa mig?
Jag använder det tex vid kakelsättning, samma höjd i hela rummet. Vid altanbygge, om man vill ha två saker på samma höjd på motsatta väggar. Jag använder nog 360in i 90% av fallen, ett kryss på väggen har jag nog aldrig nånsin behövt använda det till.
Ska man ha en laser som "passar allt möjligt" så är det inte en krysslaser du ska ha, det räcker liksom inte.
En budgetvariant är ju PLL360, saknar dock vissa saker som kors i golv och tak.
En budgetvariant är ju PLL360, saknar dock vissa saker som kors i golv och tak.
Liknande trådar
-
Vilket insynsskydd blir snabbt och prisvärt?
Trädgård allmänt -
Gratis eller prisvärt 2d cad 2024?
Arkitekter, Arkitektritat & Extern design -
Erfarenhet av bra hållbart prisvärt takfönster?
Fönster & Dörrar -
Prisvärt ta in firma för putsa skorsten
Fritidshus -
Tips på prisvärt laserpass?
Verktyg, Maskiner & Fordon