4 870 läst · 10 svar
5k läst
10 svar
Bra hantverkare i Stockholm? (Behöver riva och sätta upp en ny innervägg)
Hej,
Jag använde Sturpens byggtjänst i samband med en vattenskada i min hall för ca 3-4 år sen. Fick ett seriöst intryck och arbetet utfördes på ett godkänt sätt. Kommer inte ihåg hyr billig/dyr han var men det var väl I paritet med de flesta andra firmor.
Håller till I Örby Slott vilket är 5-10 min med bil från Telefonplan – min erfarenhet av hantverkare är att det är en stor fördel om de håller till i närheten då det är lättare för dem att ”svänga” förbi och fixa småprylar.
Jag använde Sturpens byggtjänst i samband med en vattenskada i min hall för ca 3-4 år sen. Fick ett seriöst intryck och arbetet utfördes på ett godkänt sätt. Kommer inte ihåg hyr billig/dyr han var men det var väl I paritet med de flesta andra firmor.
Håller till I Örby Slott vilket är 5-10 min med bil från Telefonplan – min erfarenhet av hantverkare är att det är en stor fördel om de håller till i närheten då det är lättare för dem att ”svänga” förbi och fixa småprylar.
Tack Putt! Ska kolla upp dem!
Tacksam ifall fler kan komma med förslag på hantverkare som kan sätta upp en innervägg
Tacksam ifall fler kan komma med förslag på hantverkare som kan sätta upp en innervägg
Har jobbat lite med Klas, och han är seriös.
http://www.allabolag.se/5568657315/Humblegatans_Byggtjanst_AB
http://www.allabolag.se/5568657315/Humblegatans_Byggtjanst_AB
En tanke bara, är golven lagda efter att väggarna är byggda? Eller står väggarna som ska rivas på golvet?
Medför mycket jobb om golven är lagda senare
Medför mycket jobb om golven är lagda senare
tacksam för fler tips på bra hantverkare i stockholm som ni tycker är bra!
Kolla så att företaget går runt och har funnits ett tag!. Att bygga väggar så som du beskriver är inte alls något komplicerat för en snickare. Det skulle förvåna mig om någon som funnits till ett tag misslyckas! Sen om det är över 2st innergårdar och upp för 5 trappor utan hiss så kommer säkert priset att stiga lite, gentemot om du bodde på nedre botten!
Liknande trådar
-
Söker hantverkare söder om Stockholm för fix av ytterdörrar
Referenser Hantverkare & Entreprenörer -
Gudomliga hantverkare i Stockholm - Kycklingen tipsar
Referens hantverkare Stockholm
Hantverkare olika brister i villa södra Stockholm
Hantverkare -
Behöver råd om skadat golv av hantverkare
Försäkringar