4 993 läst · 30 svar
5k läst
30 svar
Bosch WGG244ALSN Ny maskin går inte starta några program
När jag tittar bakom maskinen så uppfattar jag det som att transportsäkringarna är bortmonterade. (Vi har haft en firma som har renoverat badrummet)G Gooli skrev:
bifogar bild hur det ser ut bakom maskinen.
Enligt instruktionsboken så ska täcklock sättas tillbaka. Ser ut som täcklock tycker jag
Jag drog ur kontakten i ca 1 minut, det fungerade inte. Drog nu ur kontakten igen och låter den stå urkopplad längre. Uppdaterar senare om det skulle lösa problemet. Tack för alla svar!J Jochi skrev:
Åkte in till Mediamarkt och pratade med en säljare, passade på att visa filmen som laddades upp här, dom menade på att så skulle det absolut inte vara. Man kunde testa dra ur kontakten men fungerar det inte skulle vi komma in med maskinen.
Kopplade in kontakten igen nu och det är samma sak, ingen respons. Start/paus knappen reagerar inte på något av de andra programmen heller. Jag testade att stänga luckan ordentligt och det gör dessvärre ingen skillnad.
Jag får nog kontakta återförsäljaren och reklamera denna, verkar vara ett dåligt exemplar.
Kopplade in kontakten igen nu och det är samma sak, ingen respons. Start/paus knappen reagerar inte på något av de andra programmen heller. Jag testade att stänga luckan ordentligt och det gör dessvärre ingen skillnad.
Jag får nog kontakta återförsäljaren och reklamera denna, verkar vara ett dåligt exemplar.
N
Nalleman64
Medlem
· Östergötland
· 1 611 inlägg
Nalleman64
Medlem
- Östergötland
- 1 611 inlägg
Har du öppnat kranen så maskinen får vatten?
Jag har regerat på att när jag öppnar luckan så kommer det inte upp någon symbol på display. Tittar man i instruktionsboken står det att symbolen för lucka ska blinka om den inte är stängd.budde2 skrev:
Jag köpte denna via byggmax online och har ansökt om reklamtion. Väntar på återkoppling nu :/electroluxaren skrev: