Hej har skaffat en begagnad tvättmaskin men blir inte riktigt klok på symbolerna.
Hittar bruksanvisningen på nätet, men det jag behöver är nog en "programöversikt".
Vore enormt tacksam om någon kunde hjälpa till att tyda.

Mvh, Joakim

• DSC_0028.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • DSC_0027.jpg
    Skapa konto
Sidan 10 och några sidor framåt i bruksanvisningen du hittat förklarar väl det du undrar över?

Den beskriver inte vad vredet gör utan bara knapparna, men min sambo tror 1a programmet och 1a steget är förtvätt, 2a full maskin, 3dje halv maskin och 4e snabbtvätt, sen går den till centrifugering. Det 2a programmet är stryckfrittprogram, först full och sen halv maskin, det 3dje programmet är ylle.

Och som det stod i beskrivningen så är 1a knappen av/på, 2a sköljstopp?, 3e centrifugering sänks till 600 varv, 4e fintvätt.

Wow, tack snabbt svar.

/Joakim

D Destroyer skrev:
Hej har skaffat en begagnad tvättmaskin men blir inte riktigt klok på symbolerna.
Hittar bruksanvisningen på nätet, men det jag behöver är nog en "programöversikt".
Vore enormt tacksam om någon kunde hjälpa till att tyda.

Mvh, Joakim
Har du fått tag i någon programöversikt ?

Det var en gammal post det här, men om någon skulle hitta den så tror jag att det här kortet kan vara till hjälp. symbolerna på ratten går igen så vilken man ska välja beror på om man kör bomull, strykfritt eller ylleprogrammet. Det lurade mig lite.

• Bild på tvättmaskinsprogram och rekommendationer med symboler för bomull, strykfritt, ylle och olika temperaturinställningar.
    Skapa konto
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.