N NK #1 Medlem · 61 inlägg 23 maj 2007 17:42 NK Medlem 61 inlägg 23 maj 2007 17:42 #1 Någon som provat denna? Bosch - elverktyg gör-det-självare - Ventaro luftdriven multislip Behöver en liten mindre slip än min stora Bosch planslip, damsugning är ett måste och jag vet inte riktigt om jag vill lägga pengarna på en Bosch blå eller festool //NK
Någon som provat denna? Bosch - elverktyg gör-det-självare - Ventaro luftdriven multislip Behöver en liten mindre slip än min stora Bosch planslip, damsugning är ett måste och jag vet inte riktigt om jag vill lägga pengarna på en Bosch blå eller festool //NK
G gds4me #2 Medlem · 185 inlägg 23 maj 2007 20:06 gds4me Medlem 185 inlägg 23 maj 2007 20:06 #2 Fein Multimaster?? Där har du en slip som bara blir bättre och bättre ju mer du använder den! MultiMaster Den är inte direkt billig men den ersätter många maskiner och har ett stort användningsområde..
Fein Multimaster?? Där har du en slip som bara blir bättre och bättre ju mer du använder den! MultiMaster Den är inte direkt billig men den ersätter många maskiner och har ett stort användningsområde..