Jag vill bara tipsa om att K-rauta i Växjö säljar ovanstående sticksåg för
1249: - inkl. moms.
iofs. utan väska men ändå....

Jag tror de hade runt 50 stk. kvar idag kl. 12.00

Mvh

Kent

Normalpris hos K-rauta brukar vara 1895:- och när jag köpte den för ett tag sedan var det billigaste 1495:- med frakt hos Lindarn.
Är supernöjd med sågen :) Letar nästan saker att såga...

Kan bara hålla med om att det är ett kanonköp, iofs brukar jag vilja ha en väska till mina maskiner, men om sågen kan jag bara säga + i kanten!
/ Marta

Jag håller med. Jag letar också saker att såga, jag har inte fått ge mig på något riktigt klurigt ännu. Har bara stödsågat lite små urtag för kablar och grejer i parkettgolv. Men jag vill göra något klurigare, för sågen är en FRÖJD att använda :)

Höhö, fler sticksågsfrälsta =)

Är det någon som vet var man kan få tag i en väska till "Stickisen" som den kan bo i?

Digo skrev:
Är det någon som vet var man kan få tag i en väska till "Stickisen" som den kan bo i?
Jättedyrt men helt oslagbart alternativ är en systainer. Tillverkas av Tanos, och Festool använder dem till deras verktyg, har på senare tid sett systainrar från flera andra märken också, är nog något som är på G mer allmänt. Men som sagt, sjukt dyra.

Biltema har tomma lådor för elverktyg med skumgummistoppning på insidan, tror de kostar 69 kr, vet dock inte hur de är i kvaliten.

//Daniel

Jag har en Biltema-låda 20-254 för 98kr till min stickis, den funkar bra och man kan förvara blad o småprylar i locket.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.