Tänkte jag skulle ta tag i ett litet problem jag haft länge. Har blivit av med batteriluckan till djupmätare till GOF 1250.

Är det någon som har den och skulle kunna tänka sig att hjälpa till genom att 1) kolla om det står något artikelnummer på den någonstans, alternativt 2) ta bilder på fram- och baksida och lägga upp?
Elektronisk enhet utan skal, LCD-skärm, knappar, kretskort, trådar, på träbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Elektronisk enhet med etikett som visar serienummer, datum och mjukvaruversion på träbakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
S S_B_O skrev:
Tänkte jag skulle ta tag i ett litet problem jag haft länge. Har blivit av med batteriluckan till djupmätare till GOF 1250.

Är det någon som har den och skulle kunna tänka sig att hjälpa till genom att 1) kolla om det står något artikelnummer på den någonstans, alternativt 2) ta bilder på fram- och baksida och lägga upp?
[bild]

[bild]
Här finns den, luckan säljs inte lös.
https://www.boschtoolservice.com/se/sv/boschprof/spareparts/gof-1250-lce-3601F26101
Explosionsritning över fräs, delar numrerade, beskrivningar, prisuppgifter, webbgränssnitt, smörjningsinstruktioner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Artikelnummer är det som står efter Nr överst på luckan du visar bild på. 👍

Om du inte är sugen på att köpa en komplett mätenhet kanske det går att 3D printa en lucka.
 
Jag kom också fram till att den inte säljs löst. Borde vara hyfsat standard och skulle kunna skriva ut. Men skulle behöva något att söka rätt lucka utifrån. Därför jag funderade på om det fanns någon slags märkning på den. Men det får annars duga med en tejpbit tillsvidare.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
S S_B_O skrev:
Jag kom också fram till att den inte säljs löst. Borde vara hyfsat standard och skulle kunna skriva ut. Men skulle behöva något att söka rätt lucka utifrån. Därför jag funderade på om det fanns någon slags märkning på den. Men det får annars duga med en tejpbit tillsvidare.
Hade jag haft en egen lucka hade jag gärna hjälpt till att måttat av den.
 
Tack, uppskattar viljan att hjälpa!
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.