P
satt o slösurfade runt på goggle o vips hitta jag denna maskin! e denna ny eller är det nån som inte säljs här i sverige? hitta den inte på svenska bosch hemsida..den påminner lite om festools sänksåg

http://www.vashdom.ru/articles/image/39-6.jpg
Vashdom.ru - Ðó÷íûå äèñêîâûå ïèëû (öèðêóëÿðêè). Öèðêóëÿðíàÿ ïèëû äèñêîâûå - îáçîð ëó÷øèõ ìîäåëåé, ñîâåòû êàê âûáðàòü äèñêîâóþ ýëåêòðîïèëó

har inte hittat nå mycke info om den, enbart en sida som e på polska eller nåt liknande ,,

edit: såg nu att den va från 2002 "på en rysksida" och 2004 på en polsk sida :confused: varför har då inte bosch fortsatt med konceptet sänksåg då detta är helt underbart mot för vanliga

Där fick ordet skönhet ett ansikte

det var värkligen en skönhet

Vafan? Jag har en GKS-66CE och den ser ut så här.

DSC01913.jpg

Utgången modell alltså.

Johan Gunverth skrev:
Vafan? Jag har en GKS-66CE och den ser ut så här.

[bild]

Utgången modell alltså.

tyckte nästan den ryske ryska såg ett snäpp vassare ut :)

P
om man tittar riktigt noga på texten på dedär maskinen! inte står de gks 66 CE? utan gks 66 BC??? :confused: eller är det ja som måste investera i nya glasögon :surprised:

pleqtiz skrev:
om man tittar riktigt noga på texten på dedär maskinen! inte står de gks 66 CE? utan gks 66 BC??? :confused: eller är det ja som måste investera i nya glasögon :surprised:
Bra nära! Det är en GKS 68BC efter lite efterforskning. Dock ingen sänksåg

P
Johan Gunverth skrev:
Bra nära! Det är en GKS 68BC efter lite efterforskning. Dock ingen sänksåg
okej där ser man! hur funkar då den modellen om det inte är en sänksåg? tycker de ser så ut att man sänker ner klingan o allt?

pleqtiz skrev:
okej där ser man! hur funkar då den modellen om det inte är en sänksåg? tycker de ser så ut att man sänker ner klingan o allt?
Det är bara mekanismen för sågdjup som har den utformningen. Har för mig att den är ganska vanlig.

P
ahh okejokej där ser man :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.