Hej!
En säkring gick ute i elskåpet. Efter att jag bytt den är elen tillbaka men min Bosch visar en felkod. See bifogad bild. Den verkar fungera men vad kan jag höra? Hur blir jag av med felkoden?
Felkod som visas på displayen: A01/6209
Kikade på Bosch hemsida och fick ingen mer information annat än den som står på displayen dvs kontakta installatör.
Tacksam för hjälp!
En säkring gick ute i elskåpet. Efter att jag bytt den är elen tillbaka men min Bosch visar en felkod. See bifogad bild. Den verkar fungera men vad kan jag höra? Hur blir jag av med felkoden?
Felkod som visas på displayen: A01/6209
Kikade på Bosch hemsida och fick ingen mer information annat än den som står på displayen dvs kontakta installatör.
Tacksam för hjälp!
Produkter som diskuteras: "multimeter"
Multimetrar
Multimetrar är mångsidiga instrument som används inom elektronik och elteknik för att mäta olika parametrar som ström, spänning och resistans. De kan vara digitala eller analoga och är ett oumbärligt verktyg för alla som regelbundet
Läs mer
Tack för svar! Ringde de och det verkar som om säkringen har gått och det ingår i min garanti att få den utbytt eftersom jag har servat pumpen enligt serviceintervallet.
Produkter som diskuteras i tråden