huggan skrev:
1,5 mil från mig bara ju. Dock inget behov.
Sen när har det varit ett hinder för att köpa fler verktyg och maskiner... :surprised:
 
Menhelvete det där är ju precis vad som saknats i mitt garage! Ska ju till göteborg om två veckor, kan jag ta den på taket eller måste jag ta släpet?
 
  • Gilla
knipo och 1 till
  • Laddar…
MathiasS skrev:
Menhelvete det där är ju precis vad som saknats i mitt garage! Ska ju till göteborg om två veckor, kan jag ta den på taket eller måste jag ta släpet?
Står väl att backskivan är på 1500, då borde den väl gå på taket?
 
går bra på taket, men ta nå plankstumpar du kan lägga mellan railsen och svarven för säkerhetsskull...
 
  • Gilla
Björn Melander
  • Laddar…
Bra jag tar med mig några plank och sedan svänger jag in på Ikea på vägen och nallar lite snöre att knyta fast den med.
 
När jag väl har den i garaget, vad ska jag använda den till då? Svarva stora remhjul, råämnen till kugghjul osv?
 
Kul, då får vi en ny projekttråd om ett par veckor när MathiasS ska installera sin nya maskin. Ta några bilder redan på lastningen också för det är alltid kul att se hela projektet :D
 
  • Gilla
Härryda2015
  • Laddar…
du ska ha den att titta på när du dricker öl där om fredagskvällarna (y)
 
När du väl har denna i garaget, så behöver du inga fler verktyg. Man kan säga att du vunnit tävlingen 😂
 
  • Gilla
nanowire och 2 till
  • Laddar…
Tyvärr är annonsen redan borta :( Hade ju varit perfekt för att göra milkshake med..
 
Den försvann kvickt. Redan bort från blocket när jag tänkte kolla in annonsen....
 
Givetvis den var ju till och med utrustad med fikamugg:)

Vad var priset? Jag tycker det är lite roligt att se maskinen med pris för framtida jämförelse.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.