Jaha det var ju fan, kollar blocket 20ggr om dan och när det äntligen dyker upp nåt är man o tränar eller gör nåt annat oviktigt. :(

Fast jag tröstar mig med att den ser lite skum ut, bordet ser ut som alu och jag tror inte det är orginal.
 
Jag såg den också. Synd bara att investeringskontot är spärrat... :(
 
Investeringskonto? 1000:- går ju på fikakontot ;)
 
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Jag kommer gärna på fika :)
Dock har jag vissa alergier, men smörgåstårta går bra ;)
 
  • Gilla
sir_daniel och 2 till
  • Laddar…
Ola C skrev:
Jaha det var ju fan, kollar blocket 20ggr om dan.....
Skapa ett konto och lägg in bevakningar på det du är intresserad av. Då kan man få mailavisering när det kommit en ny annons.
 
Jag vet men mailavisering är (var?) långsammare än just in time fynd, i alla fall när jag hade det för nåt år sen. Var en fördröjning på 10-20min i aviseringen och är det riktiga klipp så var dom redan borta vid det laget.
 
Jag har kört en del bevakning i kombination med blockets mobilapp. Den tycker jag faktiskt fungerar riktigt bra. Då får man en notifiering i telefonen. Min uppfattning är att fördröjningen är väldigt kort på dessa.
Jag har ringt på en del saker där säljaren kommenterat på hur snabb jag varit.
 
Såg att det resan tipsades om denna i en annan tråd men om den finns kvar lär det vara ett bra köp..
Cirkelsåg/bordssåg av märket EJCA CS250 till salu för 4500 kronor i Helsingborg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vist är det ett bra köp!
Vad skiljer den från L18 egentligen?
Den ser ju väldigt lik ut.
 
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Bandsåg http://www.blocket.se/vi/71777409.htm Begagnad grönmålad bandsåg till salu visas i en verkstadsmiljö, pris angivet som 1500 kronor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Prisvärd såg
 
Vill tipsa om denna bandsåg. Bilden är dålig men jag tämligen säker på att det är en delta 14 bandsåg, det verkat dessutom vara tidig modell med oktagon stolpe. Den såldes under namnet Tauco i Sverige.

https://m.blocket.se/hassleholm/Arbetsbank_och_sag_71824533.htm?ca=20&w=2

En Delta 14 bandsåg av tidig modell med oktagon stolpe, kallas Tauco i Sverige, i ett rörigt garage.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
1,5 mil från mig bara ju. Dock inget behov.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.