har köpt en makita gn900se och undrar var man köper billigast gas till den? har kollat ebay men hitta ingen som ville frakta dom till sverige,annars verka det billigt.. köpte på verktygsladan där dom kosta 275:- för två.tacksam för svar:)
 
Snailman
vet inte om samma gas men xl-bygg tar ca 220 för två patroner märkta hitachi... (använder till min hitachi spikpistol)
 
Har för mig jag köpte en 2pack Tjep-gas för under 200:- på AB Karl Hedin.
Swedol säljer Hitachigas, men den ligger nog på närmare 150:- /st.
 
Får kolla om hitachi gas funkar!:) vet nån vad det är för gas? Har läst nånting om att det är gasol med lite smörjmedel i. Om det stämmer? Vet nån var man köper spiken billigast? 34g
 
Snailman
Tools har nån sorts piratgas, men minns inte vad den kostade...
 
mangan123 skrev:
Får kolla om hitachi gas funkar!:) vet nån vad det är för gas? Har läst nånting om att det är gasol med lite smörjmedel i. Om det stämmer? Vet nån var man köper spiken billigast? 34g
Hitachi funkar, ev. får du byta capen på behållaren. :)
 
  • Gilla
mangan123
  • Laddar…
[h=1]
[/h]
[FONT=Arial, sans-serif]Går i funderingarna på att köpa en dyckertpistol. Va ska man ha? Gas elr tyckluft elr batteri?är lite sugen på en gaspicka.. Isåfall vem är bäst? Mest prisvärd? Har kollat lite på en paslode im50 f18. Är det nåt att ha?Hur snabb är den?smile.gif

[/FONT]​






 
mangan123 skrev:
[h=1]
[/h]
[FONT=Arial, sans-serif]Går i funderingarna på att köpa en dyckertpistol. Va ska man ha? Gas elr tyckluft elr batteri?är lite sugen på en gaspicka.. Isåfall vem är bäst? Mest prisvärd? Har kollat lite på en paslode im50 f18. Är det nåt att ha?Hur snabb är den?[bild]

[/FONT]​






Kan inte en Senco Fusion 18g vara nåt? :)
Ser inbjudande ut, och mindre dyr om man tar den från USA.
 
Den ser riktigt bra ut! Va kostar den i USA? Vilken sida?
 
Tack för infon!:)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.