Är med på sweclockers och dom har årligen en sån här tråd, vilket jag tycker är skojj. Hittade inget liknande, så tar och copy pastar från forumet.
Regler:
Tanken är alltså att posta bilder på ditt senaste inköp. Det kan handla om allt från datordelar till bilar, strumpor, juicepaket eller impregnerat virke.
Bilderna ska vara egentagna (inga produktbilder). Lite kort beskrivning eller information är alltid trevligt. Undvik dock att sväva iväg i för långa diskussioner, lyft hellre ut detta till en egen tråd eller gör upp via PM!
Regler:
Tanken är alltså att posta bilder på ditt senaste inköp. Det kan handla om allt från datordelar till bilar, strumpor, juicepaket eller impregnerat virke.
Bilderna ska vara egentagna (inga produktbilder). Lite kort beskrivning eller information är alltid trevligt. Undvik dock att sväva iväg i för långa diskussioner, lyft hellre ut detta till en egen tråd eller gör upp via PM!
Börjar lite.
Ny gräsklippare, frugan sade ifall hon skall klippa. Ska de vara en som drar sig frammåt.
Isolering till ventilation, väntar ännu på leverans fören man slipper och skarva.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ny gräsklippare, frugan sade ifall hon skall klippa. Ska de vara en som drar sig frammåt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Isolering till ventilation, väntar ännu på leverans fören man slipper och skarva.
Trädgårdsfixare
· Småland
· 174 inlägg
Torkan till trots och brist på hyfsat bra objekt har jag äntligen fått tag i en bra röjsåg. En Jonsered FC 2145 S som är en kraftfull och stark maskin som garanterat lär få min egna strand fin. Bara värmen släpper så jag känner mig lite mer motiverad.
större bild: https://i.postimg.cc/CMnRjjG5/jonsered-fc-2145-s.jpg
Nu gäller det bara att få tag i lite bra klingor till sågen. Sågklinga, gräsklinga, slyklinga och ett trimmerhuvud står på inköpslistan.
större bild: https://i.postimg.cc/CMnRjjG5/jonsered-fc-2145-s.jpg
Nu gäller det bara att få tag i lite bra klingor till sågen. Sågklinga, gräsklinga, slyklinga och ett trimmerhuvud står på inköpslistan.
Liknande trådar
-
Silvertjära före och efter bilder, räddat superfult trädeck.
Altan & Uteplats -
Pimpa innerdel luftvärmepump - bilder tack!
Värmepumpar -
McCulloch m105-97f - Sprängskiss/bilder på växellåda
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Är detta fr 2021 de senaste reglerna?
Badrum -
Garage - visa bilder på ditt garage
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus