Hej alle sammen. Jeg skriver dansk. Købte denne toyota yaris hybrid 2015 model fra riddermark for 2 år siden. Jeg kørt til toyota malmö. De tog billeder og sendte dem til Stockholm. Tror i de vil dække det rost.

• Undersida av en Toyota Yaris Hybrid 2015 med rostiga metalldelar och rör samt en orange komponent nära avgassystemet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Rostigt område under en Toyota Yaris Hybrid 2015, med synliga delar av bilens underrede och rör.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
RoTe
Vad är problemet? Bilen är 10 år gammal och ser ut att sålts helt utan rostskydd, då blir det sådär. Du som bilköpare får väl kontrollera bilen du köper bättre. Jag har köpt en enda bil sprillans ny och det första jag gjorde med den var att rostskydda.

• Gilla
Medvurst
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
Hvad er problemet? Bilen er 10 år gammel og ser ud som om den er solgt helt uden rustbeskyttelse, så bliver det sådan. Som bilkøber bør du tjekke den bil, du køber, bedre. Jeg har købt en enkelt bil helt ny, og det første jeg gjorde ved den var at rustbeskytte den.
Ja min fjel men måske betaler toyota. De har jo 12 års garanti på rost. Og den var til service i februar

RoTe
Hakan akkas Hakan akkas skrev:
Ja min fjel men måske betaler toyota. De har jo 12 års garanti på rost. Og den var til service i februar
Alltså den där rostskyddsgarantin är i princip omöjlig att få ut någonting på. Det du visar på bilderna är helt normalt för en oskyddad bil som gått 10 år på saltade vägar.

RoTe RoTe skrev:
Så den rustbeskyttelsesgaranti er som udgangspunkt umulig at få noget ud af. Det du viser på billederne er helt normalt for en ubeskyttet bil, der har kørt 10 år på saltede veje.
Vi får se hvad toyota siger ellers giver jeg den til riddermark bil igen. Köbt den for 100.000 kr

RoTe
Vi får se hvad toyota siger ellers giver jeg den til riddermark bil igen. Köbt den for 100.000 kr
Vad tänker du att toyota ska göra? Ge dig en ny bil? För det där lagar man liksom inte.

RoTe RoTe skrev:
Hvad tror du, Toyota vil gøre? Give dig en ny bil? For det laver man ikke mad til.
nej måske de laver det? Måske har nogen oplevet det før.

nej måske gør de det? Måske nogen har oplevet det føfør.
3 års reklamation ret på bilfirma ikke. Det læst jeg på arn domstol

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.