Någon som kan rekommendera någon vettig belysningsarkitekt till vår villa i Knivsta? Billig och bra :) Vi behöver lite hjälp gällande både ytter- och innerbelysning.

Billigast är nog att en tillverkare tipsar och tittar. En ljusdesigner brukar ligga på 900 kr i timmen.

jonas_loof skrev:
Billigast är nog att en tillverkare tipsar och tittar. En ljusdesigner brukar ligga på 900 kr i timmen.
Har inget emot att sätta lite pengar på detta. Eller snarare är det frun som hotar att jag inte får spela golf nå mer om vi inte anlitar en ljusdesigner.

Jag brukar använda mig av Magnus eller Lasse Evavoll på LightDirectors när jag har belysningsprojekt på Ostkusten. Har alltid blivit mer ön nöjd med resultatet.

Men det finns garanterat flera bra företag i Stockholm med omnejd, men inga jag testat. Eniro borde ju ha en hel del i registret! :)

jonas_loof skrev:
Jag brukar använda mig av Magnus eller Lasse Evavoll på LightDirectors när jag har belysningsprojekt på Ostkusten. Har alltid blivit mer ön nöjd med resultatet.

Men det finns garanterat flera bra företag i Stockholm med omnejd, men inga jag testat. Eniro borde ju ha en hel del i registret! :)
Tack, jag har kontaktat dom, får se om vi får något svar därifrån. Tack!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.