Hej jag är helt ny på detta och vi ska skaffa oss carport till huset, skulle behöva lite hjälp om någon som är snäll och har en ritning. vi tänkte bygga en enkel carport 4 meter bredd och 6 meter längd med enkel tak (pulpettak med 8 grader vinkel eller om man ska ha platt, det som är enklast att bygga). Detta gäller Svedala kommun.

Hoppas det finns någon där ute som kan hjälpa.
Tack =)

Tror ingen har en färdig ritning till dig tyvärr. Du behöver anlita någon som ritar upp det åt dig. Kolla med din kommun vilka ritningar som behövs och om det behövs en nybyggnadskarta måste du beställa det.

A A.sh skrev:
Hej jag är helt ny på detta och vi ska skaffa oss carport till huset, skulle behöva lite hjälp om någon som är snäll och har en ritning. vi tänkte bygga en enkel carport 4 meter bredd och 6 meter längd med enkel tak (pulpettak med 8 grader vinkel eller om man ska ha platt, det som är enklast att bygga). Detta gäller Svedala kommun.

Hoppas det finns någon där ute som kan hjälpa.
Tack =)
Hej ! Jag bor nära svedala och kan hjälpa er med att rita upp samt med kontrollansvar om kommunen begär detta av er. Lämna er mail så kan vi gå vidare där.

Mvh Tom

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.